Google proti reklamní slepotě

26. 11. 2009 | ILE
Google hledá efektivnější cesty, jak zaujmout uživatele pomocí kontexotvé reklamy ve vyhledávačích. Dnes to oznámil server Tyinternety.cz. Pilotní projekty zatím běží v několika amerických státech a nabízí doplnění běžných odkazů s anotací dalším multimediálním obsahem - například videem, obrázky, nebo přímo oknem z Google Maps.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.google.cz

Google hledá efektivnější cesty, jak zaujmout uživatele pomocí kontexotvé reklamy ve vyhledávačích. Dnes to oznámil server Tyinternety.cz.
Pilotní projekty zatím běží v několika amerických státech a nabízí doplnění běžných odkazů s anotací dalším multimediálním obsahem - například videem, obrázky, nebo přímo oknem z Google Maps. Do budoucna se počítá třeba i se srovnáváním produktu s konkurenčními výrobky, které ocení zejména e-shopy, zakládající si na ceně.
Nové úpravy mají zaprvé zvýšit komfort pro ty, které reklama zaujme a zadruhé zastavit klesající efektivitu tohoto formátu reklamy, který se již stal "okoukaným".
Kontextová reklama by se tak o další malý díl mohla stát relevantním výsledkem vyhledávání, na které uživatel klikne častěji než doposud.

Štítky dokumentu: E-Commerce Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.