Google se zabydluje v "offline" reklamě

9. 2. 2010 | RaTP
Společnost Google, která donedávna veškeré své reklamní kampaně prezentovala v online prostředí se čím dál tím častěji zabydluje mimo web. S outdoorovou kampaní se koneckonců mohli seznámit i Češi. Svůj televizní debut si Google odbyl také na poli televizní reklamy. A to s pořádnou pompou, jeho spot se objevil přímo na Super Bowlu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost Google, která donedávna veškeré své reklamní kampaně prezentovala v online prostředí se čím dál tím častěji zabydluje mimo web. S outdoorovou kampaní se koneckonců mohli seznámit i Češi.
Svůj televizní debut si Google odbyl také na poli televizní reklamy. A to s pořádnou pompou, jeho spot se objevil přímo na Super Bowlu.
A jaký byl? Odborníci povětšinou tleskají a chválí.
"Klasická nízkorozpočtová reklama, která sází na emoce," komentuje Ivan Lečtyř. "Pěkná hudba, jednoduchý a vtipný příběh."
Spot, který si máte možnost pustit níže, popisuje skrz vyhledávací okno Googlu životní etapu neznámého muže. Ten postupně zadává do vyhledávače výrazy, které nás seznamují s jeho životním osudem. Od odjezdu na zahraniční studia do Paříže, přes seznámení s Francouzskou, po zavrhnutí vztahu na dálku, přestěhování se do Francie, svatbu a prvního potomka.
Spot, který by se dal svým vyzněním srovnat například s někdejší reklamou Eurotelu (útržky hovorů se záběry české krajiny) se již dočkal první "pocty" - desítek vtipných internetových parodií.

Štítky dokumentu: Google Online PR YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: