Google spouští Think Insights

18. 3. 2013 | Petr Michl
Google uvádí Think Insights – platformu pro vzdělání a inspiraci týkající se nejen Google nástrojů, ale i mnoha jiných témat v marketingu a podnikání.

Google má mnoho vzdělávacích platforem týkajících se jeho nástrojů, nyní ovšem spouští portál Think Insights, který se dotýká i mnoha dalších témat v marketingu a podnikání. Ambicí Googlu je poskytnout marketérům užitečný zdroj představující nejzásadnější výzkumy i případové studie, stejně jako rozhovory s profesionály. Ohlédnutí za těmi nejdůležitějšími marketingovými trendy má zprostředkovat sekce Perspectives, v které budou zpovídání přímo experti z Googlu, ale i odborníci z podnikatelské sféry nebo akademici.

 


Výhodou je šíře témat. Zdaleka nejde jen o nastavování reklam z portfolia Googlu. Vybírat témata jde i podle oboru podnikání, takže třeba v sekci zabývající se módou si můžete přečíst case study o tom, jak Puma zvýšila svou průměrnou výši online objednávek.  Sekce Creative Sandbox přináší pohled na kampaně, které se teprve vytváří. Je možné pochlubit se i tou svou, a dostat tak cennou zpětnou vazbu.

Jedná se pochopitelně o content marketingový projekt, a tak se tu píše nejvíce o produktech Googlu. Informace jsou nicméně velice užitečné. Toto je pár položek ze sekce Plannning Tools, která má pomoci podnikatelům zlepšit jejich online prezentaci a marketing:

Real-Time Insights Finder

Je přehledem toho, jak a co lidé vyhledávají. Přináší vhled do postojů, vnímání a online aktivit uživatelů.

GoMoMeter

Nástroj pro zobrazení toho, jak vypadají vaše stránky na mobilním telefonu. Dává možnost získat zdarma zprávu s doporučeními pro vytvoření lepšího uživatelského zážitku v mobilním prostředí.

Consumer Barometer

Nastiňuje, jakou roli hrají online zdroje při cestě od zvažování nákupu k jeho reálnému provedení. Mimo jiné je dobrým ukazatelem toho, jaký význam má ROPO efekt v jednotlivých odvětvích.

Toto jsou nicméně jen střípky z informací, které jdou na Think Insights objevit. Přesvědčte se sami.

Zdroje: www.google.com/think, googleblog.blogspot.cz

Štítky dokumentu: E-Commerce Google Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.