Google Street View jako nástroj fashion marketingu. Značka OneMeth přes něj propaguje novou kolekci

9. 12. 2015 | Jakub Hort
Oděvní značka OneMeth se rozhodla pro netradiční využití Google Street View — k prezentaci nové kolekce oblečení.

 Oděvní značka OneMeth přišla s novým způsobem prezentace nových kolekcí – Google Streetwear View. Raději než vydávat tradiční tištěný katolog nebo se spoléhat na klasické fotky na webu, rozhodla se značka, která byla stvořena digitálním a designovým obchodem OneMethod, pro netradiční řešení. Tým fotografů vytvořil 360 stupňové fotografie modelů oblečených do kolekce Podzim/Zima 2015. Výsledek tohoto nápadu je možné prohlédnout na Google Street View díky funkci virtuální prohlídky obchodu.

Focení proběhlo v kancelářích OneMethod, zákazník tak má možnost prozkoumat nejen oděvní novinky, ale i zajímavě vypadající interiér. Navigace je občas ošidná, průchod kanceláří a hledání nových modelů však přidává na poutavosti. „Už mnoho značek před námi se pokusilo look booky rozvinout, ale nikdo se nepokusil úplně změnit nastavený formát,“ řekl Max Sawka, associate creative director OneMeth, pro server Adweek. „Když jsme kolekci do Google Street View vložili, tak všechno šlo jak po másle. Zákazník se dostane k oblečení tak blízko, že si jej skoro může sám vyzkoušet.“

 „Tým fotografů Virtuo360 vytvořil všechny potřebné podklady za 2,5 hodiny a byl nám nápomocný i při finalizaci produktu,“ popsal Sawka průběh tvorby netradiční prezentace nové oděvní kolekce.

Sám Max Sawka si není úplně jistý, zda se do toho formátu pustí i podruhé. Sám však uznal, že pokud ano, tak bude určitě více experimentovat. „Možností jak schovat velikonoční vajíčka ve virtuálních prohlídkách je nekonečně mnoho a my jsme jich vyzkoušeli jen pár.“

Pokud i po virtuální prohlídce zůstáváte stále fanoušky tradiční listinné verze, tak i tu si OneMeth pro jistotu připravil.

 

 

 

 

 

 Zdroj: Adweek

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.