Google ve svých mapách testuje sponzorované ikony

19. 3. 2010 | IKE
Google testuje nový reklamní formát pro projekt Google Maps. Na mapě australského Sydney se tak uživatelé mohou setkat se zakreslením obchodů, podniků a služeb do mapového podkladu. Ty jsou reprezentovány buď unifikovanou ikonou se šedým čtvercem anebo miniaturou vlastního loga.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Google testuje nový reklamní formát pro projekt Google Maps. Na mapě australského Sydney se tak uživatelé mohou setkat se zakreslením obchodů, podniků a služeb do mapového podkladu. Ty jsou reprezentovány buď unifikovanou ikonou se šedým čtvercem anebo miniaturou vlastního loga.
Podle informací, na které je Google jako vždy skoupý, by se ikony měly zobrazovat kontextově, na základě vyhledávání. Uživatel by tak měl vidět pouze pro něj relevantní záznamy. Služba chce být navíc maximálně user friendly, a proto ikony, které uživatele nezaujaly (tzn. nenajel na ně kurzorem a nevyžádal další informace) po krátké době zmizí.
Poplatek za umístění ikony by navíc mohl zohledňovat její "užitečnost" pro uživatele - méně tedy bude stát zakreslení bankomatu, čerpací stanice nebo lékárny oproti naříklad butikům.
Platforma by se měla stát odrazovým můstkem Googlu pro prodej location-based reklamních formátů.

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: