GoOut.cz získal investici od Mitonu

3. 12. 2015 |
Investiční skupina Miton vstoupila do kulturní platformy GoOut.cz. Spolu s Mitonem do projektu vstupuje i investiční společnost Enern.

Investiční skupina Miton vstoupila do kulturní platformy GoOut.cz.  Server byl spuštěn již v roce 2011. V současné době GoOut.cz vedený dvojicí Vojtěch Knyttl a Vojtěch Otevřel pomůže každý měsíc najít kulturní akce desítkám tisíc lidí. Spolu s Mitonem do projektu vstupuje i investiční společnost Enern. Noví investoři mají v GoOut.cz nadpoloviční podíl, vyplatili původního andělského investora Jaroslava Hladkého, který dosud majoritní podíl držel.

GoOut.cz funguje v Praze, Brně, Ostravě a také v Plzni, kde se stal oficiální kulturní platformou města. Každý den na tento web přijde více než 15 tisíc fanoušků. Ti si mohou vybrat z více než čtyř tisíc aktivních a denně aktualizovaných kulturních akcí od zhruba 1 300 pořadatelů. Ve své databázi má GoOut.cz také přes 14 tisíc profilů hudebních interpretů. Počet vstupenek, které si lidé přes portál každý měsíc kupují, neustále roste. Od začátku letošního roku jich bylo celkem přes čtvrt milionu a jen za říjen téměř 50 tisíc.

Mezi nejvýznamnější partnery GoOut.cz patří Lucerna Music Bar, Roxy, Palác Akropolis, MeetFactory, hudební produkce Fource a D Smack U, Rock For People, Galerie hlavního města Prahy, Galerie Rudolfinum, Jatka 78 a řada dalších. Pořadatelé dávají přednost GoOutu především pro jeho oblibu mezi uživateli a pro jeho přívětivý systém. Významnými partnery jsou také módní řetězec H&M, Radio 1 a Student Agency, která zobrazuje nabídky GoOut.cz ve vlacích RegioJet.

Vojtěch Otevřel, jeden ze současných hybatelů GoOut.cz, říká:

Cílem GoOutu je být ultimátní kulturní platformou nejen v České Republice, ale i v dalších zemích. Věříme, že informováním veřejnosti o kulturním dění můžeme přispět ke zvýšení zájmu o kulturu. GoOut profilujeme primárně jako službu lidem, ne jako klasickou společnost na prodej vstupenek.

GoOut.cz je další firmou v současném portfoliu Mitonu. Mezi největší projekty pocházející od této investiční skupiny patří Slevomat.cz, Bonami.cz, Glami.cz, Rohlik.cz či Skrz.cz. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz nebo Damejidlo.cz. Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 15 let spustil nebo spoluvlastní, už každý měsíc využívá sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu.

Zakládajícími partnery Mitonu jsou Michal Jirák, Tomáš Matějček, Ondřej Raška a Milan Zemánek. V roce 2013 skupinu rozšířil Tomáš Hodboď, který s Mitonem spolupracoval na projektu Heureka.cz, a v roce 2015 se ke skupině přidal Václav Štrupl, který s Mitonem spustil Bonami.cz.

Štítky dokumentu: E-Commerce Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: