Groupon míří do Číny, chce ovládnout tamní trh

18. 2. 2011 | ITO
Groupon, který již v minulosti koupil fungující stránky hromadného nakupování v Singapuru a Hongkongu, chystá plán expanze do Číny. V blízké budoucnosti by se zde Groupon stal rád dominantním hráčem. V nadcházejících měsících se tak počet zaměstnanců společnosti v regionu téměř zdesetinásobí - tým současných 120 pracovníků by se měl v budoucnu stát více než tisícihlavým.

Groupon, zdroj: www.groupon.com

Groupon, který již v minulosti koupil fungující stránky hromadného nakupování v Singapuru a Hongkongu, chystá plán expanze do Číny. V blízké budoucnosti by se zde Groupon stal rád dominantním hráčem.
V nadcházejících měsících se tak počet zaměstnanců společnosti v regionu téměř zdesetinásobí - tým současných 120 pracovníků by se měl v budoucnu stát více než tisícihlavým.

Úspěchu by však nemělo být dosaženo bez kooperace s úspěšnými národními hráči. Agentrua Bloomberg přinesla informaci, že Groupon se pro plnění svého záměru spojí například se společností Tencent, která v Číně provozuje velmi populární IM platformu QQ.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: