Fanoušci Projektu Runway můžou hlasovat přes Twitter

27. 7. 2011 | VOt

Jak jsme již několikrát zmínili, sociální síť Twitter je velkým nástrojem pro získávání informací. Americká reality show teď ale přichází s jeho novým využitím.


Projekt Runway, návrhářská a designérská soutěž, jejíž tváří je modelka Heidi Klum, pochází z dílny kabelové televize Bravo Network. Díky spolupráci s Twitterem budou moci fanoušci pořadu hlasovat pro své favority přímo přes sociální síť.


Každý soutěžící má přidělený svůj hashtag, pod kterým působí na Twitteru. Jeden hashtag se bude počítat jako jeden hlas a to v průběhu celé sezóny. Aktuální pořadí bude zobrazováno vždy na konci epizody a také na webových stránkách pořadu.


V každém vysílání Projektu Runway budou diváci pomocí krátkých 15sekundových reklamních spotů vyzíváni, aby se zapojili do diskuze a obdarovali hlasem svého oblíbeného designera.


Cílem je povzbudit diváky a fanoušky, aby se v reálném čase zapojili do této show a stali se tak její součástí. Podle tvůrců pořadu to přiláká k obrazovkám více lidí.


Zdroj: www. mashable.com
 

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.