Hluboce smažené Crocsy z KFC jsou tou nejstrašidelnější věcí, kterou dnes uvidíte

18. 2. 2020 | Petr Michl
Některé spolupráce značek je těžké vyhnat z hlavy. Bohužel je to i tento případ.

 

Boty Crocs jsou mnohými lidmi brány jako vrchol nevkusu a pravý opak estetičnosti. I jejich zapřísáhli odpůrci ale musí po zhlédnutí spolupráce KFC a Crocs uznat, že dosud nebylo tak špatně, aby nemohlo být hůř.

Crocsy zkřížené s grilovaným kuřetem byly poprvé představeny minulý týden na Fashion Weeku v New Yorku. Punc premiéry a navíc naživo tento text bohužel nepředá, ale následující video rozhodně umí vzbudit emoce. Připomíná totiž hodně dekadentní asijský horor.

Za tímto prapodivným spojením stojí zvrácená mysl kreativců z agentury Wieden + Kennedy Portland. A pochvaluje si ho marketingové vedení obou zúčastněných značek. „Crocs pokračují s vytvářením nových a nečekaných spoluprací značek. Jsme nadšení z partnerství s , které přinese fanouškům neuvěřitelně zábavnou a módní variantu našich klasických dřeváků,“ říká CMO Crocs, Terence Reilly.

Ještě odvážnější je pak marketingová ředitelka KFC pro USA, Andrea Zahumensky, když říká:

„Zkombinováním nezaměnitelného vzhledu našeho světově známého smaženého kuřete a typického kyblíku z KFC s nedostižným komfortem a stylem Crocs tyto boty naplnily veškeré sny o obuvi ze smaženého kuřete.“

Inu, nevíme, kdo takové sny měl. Něco nám ale říká, že tato originální obuv se může stát součástí některých nočních můr.



Zdroje: Campaign

 
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: