Holanďan s nejsilnějším LinkedIn profilem získá Volkswagen Passat

29. 4. 2011 | KaS
V soutěži, která nese název LinkedUit, do angličtiny přeložitelné jako LinkedOut jde o nalezení uživatele s nejsilnějším profilem.

V soutěži, která nese název LinkedUit, do angličtiny přeložitelné jako LinkedOut jde o nalezení uživatele s nejsilnějším profilem. Síla profilu se v tomto případě bude určovat podle dosaženého vzdělání, pozice, počtu doporučení a počtu kontaktů. Každý uživatel se může na stránce soutěže přihlásit prostřednictvím svých přihlašovacích údajů k LinkedIn. Ze všech přihlášených bude vybrán ten, jehož profil bude úpně nejlepší a tento uživatel pak získá Volkswagen Passat. Podmínkou pro získání vozu je nizozemské občanství.

Zdroj: Tyinternety.cz

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.