Huggies pomáhají psím miminkům seznámit se s těmi lidskými

2. 6. 2023 | Kristýna Vozková
Zvuky, pachy, neznámé objekty. Na to všechno si čtyřnohý mazlíček musí zvykat, když se jeho páníčci rozhodnout pořídit si mimino. Značka Huggies psům tento proces usnadňuje díky interaktivnímu pop-upu i online sérii Fur Baby, Meet Baby.

Představte si následující situaci. Odnášíte si z porodnice malinký uzlíček absolutního štěstí, sálá z vás serotonin a míříte domů, kde na vás čeká nová životní etapa. A taky pes. Seznamování miminek s psími mazlíčky může být docela stresová záležitost nejen pro novopečené rodiče. Představte si, co to obnáší pro vaše psí miminko! Až doposud mu byla věnovaná veškerá vaše pozornost, bylo hýčkáno a rozmazlováno a teď se do jeho domova vetřel malý tvor, který s sebou přináší celou řadu nových pachů, zvuků a taky hraček, se kterými si pes z nějakého pro něj nepochopitelného důvodu nemůže hrát.

S prekérní situací pomůže nervózním rodičům značka Huggies. Ta se při příležitosti uvedení nové kolekce plenek s tématikou Disneyho 101 Dalmatinů rozhodla věnovat svou pozornost nejen miminkům, ale také pejskům. Ve spolupráci s kreativní agenturou Droga5 tak vytvořila iniciativu Baby Academy for Pups, která dokáže seznamovací proces chlupáčům usnadnit a  zpříjemnit. Její součástí je unikátní interaktivní pop-up, který čtyřnohému mazlíčkovi ukáže, co obnáší život s miminem dřív, než mu jedno takové donesete domů. Pejsek se v něm seznámí s různými zvuky i pachy, které se s miminkem pojí a může si očuchat také všechny předměty ze základní dětské výbavičky. To vše za přítomnosti odborníků na psy, zvuků uklidňující meditační hudby a pochopitelně také toho nejdůležitějšího – pamlsků.

 

@huggies Come boop some snoots at flatiron plaza until 6pm today! #boop #dogsoftiktok #parenttok #fyp #nycevents Cooking Time - Lux-Inspira

Na jeho tvorbě se podílela také trenérka psů celebrit a psí behavioristka, Kaelin Munkelwitz, zakladatelka All Things Pups. Tvůrci kampaně s ní konzultovali mimo jiné i typ meditativní hudby, na který budou psi nejlépe reagovat, jakým způsobem budou psi v tomto seznamovacím výcvikovém středisku vystaveni všem vjemům a jaká lůžka a pamlsky pro ně mají nachystat. Kromě zvuků pláče, smíchu, dětského žvatlání byl psům promítán i speciální film, přizpůsobený jejich barevnému spektru a nastavený v úrovni psích očí. 

 

Absolventi akademie si odnesli kromě zkušeností také svůj pytlíček pamlsků a páníčci plenky z nové kolekce.

 

 

Kdo nemůže pop-up, který se nachází hned u Madison Square Park v New Yorku navštívit, ale nemusí zoufat. Na webových stránkách naleznete všechny důležité rady i nástroje, jak podporovat magické kouzlo mezi lidským a psím miminkem v sérii Fur Baby, Meet Baby.

A to včetně psí meditace obsahující zvuky, které miminka vydávají.

 

Jestli vaše psí miminka nepřipraví na příchod nového člena domácnosti tato iniciativa, pak už nic jiného.

Kampaň proběhla také na sociálních sítích značky, kde ji propagovala celá řada zahraničních celebrit a influencerů, jako Jamie Chung, Kenzie Lunt,  Anna Wan nebo Andrea Pion Pierre.

 

Zdroje: Muse by Clio, Huggies, Little Black Book

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: