I samotná tyčinka Snickers není ve své kůži... ani obalu

15. 4. 2016 | Petr Michl
Snickers sází na meta marketing. Tyčinka byla převléknuta do obalů Mars, Bounty či Twix.

Známý slogan You're Not You When You're Hungry" byl použit už v nespočtu variant kampaní Snickers. Tak trochu divně se už z hladu choval Mr. Bean, australští dělníci, youtubeři po celém světě, modelky na obálce plavkového vydání časopisu Sport Illustrated, nyní to však padlo i na samotnou tyčinku.

V nové kampani z dílny BBDO Moscow není čokoládová tyčinka s arašídy ve své kůži, přesněji řečeno není ve svém obalu. Místo něj se název Snickers dostal na balení, které obvykle náleží tyčinkám Mars, Twix a Bounty.

Těžko říct, jak může mít tyčinka hlad a nějaké pocity. Jedná se tak především o absurdní meta marketing, přesto ale stále předává své poselství a funguje.  





Zdroj: AOTW

Kam dál?

Kampaň „Když máš hlad, nejsi to ty“ již dostala mnoho variant a ani tato poslední není jedinou, která sáhla na samotný obal. Na podzim loňského roku byla vydána série tyčinek, na nichž stálo místo Snickers například Princezna, Ukňouránek, Královna dramatu nebo Netrpělivka. To vše jako upozornění pro vaše blízké na to, co s nimi dokáže udělat hlad.

Podívejte se na všechny varianty obalů v článku Snickers se vzdává svého jména na obalech tyčinky. Místo názvu značky na nich najdete třeba Ospalce či Bručouna.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: