IKEA: Time For Change

19. 4. 2013 | Petr Michl

Klient: IKEA

Produkce: Mother, UK

Země: Velká Británie

Česká republika je někdy nazývána jako země plná trpaslíků. Naznačují to trpaslíci jako suvenýry prodávané ve velkém u hraničních přechodů i jejich nemalý výskyt na českých zahradách. Pro nábytkový řetězec IKEA jsou nicméně tito sádroví strážci trávníků symbolem zla, který nesouzní s ideálem čistého designu. V nové reklamě na zahradní nábytek švédské značky tak rodina bojuje s armádou trpaslíků. Nechybí zpomalené záběry „bojových scén" jak z béčkového akčního filmu a k tomuto žánru odkazuje i závěr s příslibem dalšího pokračování. Pevně doufáme, že si tato reklama najde cestu i do českých domácností. Místní zahrady by si to zasloužily.

Spot je odrazem současných trendů. Fenomén popularity online videa mění reklamy na delší útvary s příběhem. Více si můžete přečíst například v článku Nejsledovanější březnová reklamní videa na YouTube svojí délkou přesahují běžný reklamní formát.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: