Instagram představil kvízové samolepky ve Stories

24. 4. 2019 | Milada Zemanová
Instagram Stories přináší novou formu interakce s přáteli a followery. Quiz sticker umožňuje pokládat otázky s až 4 odpověďmi a sledovat, jak na ně uživatelé reagují.

Instagram i nadále rozšiřuje možnosti, jakými mohou uživatelé interagovat. Nově za tímto účelem představil tzv. Quiz stickers (Kvízové samolepky, pozn. redakce). Ty umožňují do Stories vložit otázku a k ní až 4 možnosti odpovědí. Pokládat interaktivní otázky je možné již od roku 2017, kvízová podoba je ovšem novinkou.

Jakmile uživatel některou z odpovědí zvolí, uvidí, jestli si tipnul správně . A autor otázky může sledovat, kolik uživatelů otázku zodpovědělo, jaký zvolili odpovědi a jak kdo hlasoval. Jak tvorba Kvíz samolepky probíhá si prohlédněte ve videu níže.

Kvíz samolepky jsou již k dispozici na Androidech a postupně se odkrývají všem uživatelům. Pokud byste si chtěli tento formát vyzkoušet, ale nechcete pokládat konkrétní otázky, pak stačí poklepat na ikonu kostek. Ty se zobrazují ve spodní části obrazovky a Instagram uveřejní náhodnou otázku. Zmíněná funkce prozatím ale není dostupná na všech zařízeních.

Zmíněné Kvíz samolepky je možné využít i za obchodními účely. Značky si mohou otestovat, jak dobře je jejich fanoušci znají, případně s jejich pomocí sbírat zpětnou vazbu na konkrétní produkt.

Facebook se ve svých Stories snaží přiblížit Instagramu

Sociální síť Facebook chce být pro své uživatele zajímavější, a tak přebírá funkce, které byly doménou Instagramu. Snaží se například zatraktivnit Stories, aby je i v rámci Facebooku lidé využívali. Nově například zkouší různé formy textu a umožňuje lidem využívat až 5 různých fontů písem při tvorbě FB příběhů.

Mezi nimi jsou: Fancy (Ozdobné), Simple (Jednoduché), Clean (Čisté), Headline (Titulek), Casual (Běžné). Pokud vám tyto fonty zní povědomě, tak jste na správné stopě. Obdobné možnosti nabízí právě Instagram pro užití ve svých Stories.

Prozatím je tato funkce k dispozici na desktopu, ale je otázkou času, kdy se jí dočkáme i v mobilních telefonech. Zvyšování pozornosti a engagementu uživatelů je cíl, kterého se snaží Instagram i Facebook dlouhodobě dosahovat. Uvidíme, jaké další kroky si za tímto účelem připraví.

Zdroje: Fortune, Instagram, Wersm

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.