Instagram přidává nové přehledy pro Reals a živé vysílání

1. 6. 2021 | Beáta Vaňková
Instagram zavádí nové přehledy o sledovanosti pro Reels a Instagram Live, které pomohou tvůrcům a firmám lépe pochopit a vyhodnotit jejich úspěšnost. Poskytne metriky, jako jsou počet zasažených účtů, komentářů, uložení nebo sdílení.

Instagram rozšiřuje dostupné metriky pro všechny typy obsahu, přičemž nové a podrobnější statistiky pro Reels a živé vysílání doplní již dostupné údaje pro příspěvky ve feedu a IGTV.

Pro Reels nyní Instagram poskytne údaje o celkovém počtu přehrání, počtu zasažených účtů reklamou, lajcích, komentářích, uložení a sdílení. U živého vysílání budou mít uživatelé přístup k údajům o počtu zasažených účtů, počtu aktuálních diváků, komentářích a sdílení. Instagram tyto nové prvky přidává také do přehledu Account Insights, aby poskytl širší obrázek o tom, jak Reels a Live vytváří výkon účtu.

Ukázka analytiky live videí. Zdroj: Instagram

Jedná se o významné rozšíření dat, které poskytne účtům spoustu nových informací. To by mohlo vést ke zcela novému přístupu ve strategii zveřejňování příspěvků s lepším pochopením toho, co přesně u vašeho publika rezonuje a kde se můžete na základě vyhodnocení zlepšit.

„Kromě toho spouštíme nové podrobné informace o dosahu v Account Insights. Víme, že je důležité lépe porozumět tomu, jak se obsah šíří, a proto jsme vytvořili nové členění, které poskytuje přehled o tom, které typy účtů oslovujete a které formáty obsahu jsou nejúčinnější pro zvyšování dosahu," uvedl ještě Instagram.

Ukázka Account Insights. Zdroj: Instagram

V následujících měsících Instagram také zavede nové možnosti přednastavených časových rámců v přehledech, takže budete moci rozšířit stávající možnosti „posledních 7 dní" a „posledních 30 dní". Zároveň také brzy umožní přístup k Instagram Insights prostřednictvím desktopové verze. Testuje také nové možnosti nahrávání přes počítač.

Jedná se o významnou aktualizaci, která poskytuje spoustu dalších informací, které pomohou značkám a tvůrcům obecně lépe poznat, jak funguje jejich obsah. A přestože zatím ne všichni investují do Reels, může se stát, že se o něm díky novým přehledům bude mnoho značek uvažovat častěji.

Instagram Live zaznamenal v posledních měsících vzestup. Částečně kvůli pandemii a lidem hledajícím alternativní sociální propojení, a pak kvůli vylepšení zvukového sociálního formátu. To se stalo minulý měsíc, kdy Instagram přidal živé vysílání pouze ve zvukové podobě. Právě to ho dělá dostupnějším z hlediska nároků na produkci.

Služba Instagram Insights je v aplikaci k dispozici pouze pro firemní účty a účty tvůrců.

Zdroje: Social Media Today, Instagram

Sdílejte tento článek:
Podobné články: