Instagram spouští blog pro značky. Dává 5 receptů na úspěch

12. 2. 2014 | Petr Michl
Jak mít úspěšný firemní účet na Instagramu? Byl spuštěn oficiální "business blog", který dává tipy a inspiraci od nejlepších.

Instagram se v posledním roce notně snaží o to, aby byl atraktivní platformou pro značky a po zavedení reklam i o to, aby na ní utrácely co nejvíce peněz. Nyní vytvořil dokonce papírovou knihu s „návody na úspěch", Instagram Handbook for Brands.



Pokud byste se k tomuto vázanému šperku vyvedeném nikterak překvapivě ve čtvercovém formátu chtěli dostat, nebude to tak jednoduché. Kniha není na prodej a bude dána pravděpodobně jen zasloužilým inzerentům. Pro zbytek značek tu je nicméně nový „business blog", na kterém bude Instagram předávat rady na to, jak mít skutečně populární firemní účet. K prvnímu článku vytvořil dokonce i video.

Pokud by vás přeci jenom kniha zajímala, nemusíte zoufat zcela. Právě v prvním blogovém příspěvku je prozrazeno, že jejím obsahem je velká dávka inspirace od značek jako Nike či General Electric. Zároveň jim Instagram nabízí 5 tipů. Jsou to tyto:

1. Buďte v souladu s vaší značkou

Vaše fotografie by měly odrážet způsob komunikace vlastní značce a její osobitost. Například snímky od prodejce brýlí Warby Parker nevypadají nikdy příliš strojeně či vážně. Namísto toho čerpají inspiraci z trendů, které jsou pro komunitu na Instagramu aktuální, a zároveň odráží rozvernou kreativitu značky.


2. Sdílejte zážitky

Nabídněte vhled do životního stylu, který vaše značka umožňuje – ideálně z pohledu těch, co vaše produkty či služby používají. Fotografie a videa sdílená GoPro nutní diváky, aby se zamysleli nad tím, coby rádi s takovouto příruční kamerou zachytili oni.


3. Hledejte všude krásu

Ukažte, jak vaše společnost vidí svět a v čem ho dělá skvělým. General Electric zprostředkovává krásu technologií tím, že svým followerům nabízí snímky a videa z továren na tryskové motory letadel či z odlehlých „větrných farem" s větrníky přeměňujícími energii větru v tu elektrickou. Zachycují obří stroje a ukazují, že náleží mezi zázraky stvořené lidmi.


4. Inspirujte k akci

Postavte kolem vaší značky hnutí -  může to znamenat inspiraci k tomu, aby lidé fotili při běhání jako u kampaně #runfree od Nike Running, ale klidně i oslavu jogurtových svačinek, kterou rozpoutala značka Chobani pod hashtagem #creationaday.

5. Poznejte své publikum

Znejte důvody, proč lidé vaši značku milují. A zkoušejte, jak zaujmout nové zákazníky. Mission Bicycle ví, že jeho zákazníci milují krásu jednoduchosti kol. Jejich fotografie dělají z těchto objetů každodenního používání kus umění.


Zdroj: Instagram Business

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.