Instagram Stories předběhly Snapchat v počtu denních uživatelů

18. 4. 2017 | Jakub Hort
Čím více kopírují Snapchat, tím více uživatelů mají. Insta Stories předběhly svého největšího konkurenta.



8 měsíců. Přesně tak dlouho kopíroval Instagram mizející zprávy na Snapchatu, až jej konečně předstihl v počtu denních uživatelů. Instagram Stories denně využije více než 200 milionů uživatelů a tento klon je nyní oficiálně úspěšnější než jeho předobr
az.

Instagram Stories od svého uvedení přidávaly z každým kvartálem 50 milionů aktivních uživatelů. Ještě na začátku tohoto roku jich Facebook ohlásil 150 milionů, v říjnu 2016 to byla polovina nynějšího počtu. Hranice 200 milionů také znamená, že Stories využívá polovina ze 400 milionů uživatelů, kteří denně zapnou aplikaci Instagram.

Snapchat i Instagram Stories jsou založené na pomíjivosti příspěvků. 24 hodin a dost. Fotky beze stopy mizí a už nikdy je není možné dostat zpět. Toto je vlastnost, kterou vyžaduje hlavně mladší cílová skupina, která je také na Snapchatu ve velké převaze. Není tedy divu, že Facebook má ze Snapchatu strach, protože uživatelé Facebooku pomalu stárnou a mladí preferují jiná místa k online interakci.

Instagram Stories ušly od uvedení v srpnu 2016, co se počtu uživatelů týká, dlouho cestu. Cestu, kterou předtím několik let prošlapával Snapchat. Facebook se žlutého konkurenta vyděsil natolik, že kopíruje jednu jeho schopnost za druhou, jen aby v něčem nezůstal pozadu. V tuto chvíli se dá říct, že se to Instagramu vyplácí, protože Snapchat má denních uživatelů pouze 158 milionů a jeho růst se na konci minulého roku razantně přibrzdil.

Posledním okopírovaným prvkem Snapchatu se staly tzv. geonálepky. Ty umožňují uživatelům přidávat ke svým příběhům také ilustrace spojené s daným místem. Facebook však se Stories nezůstal pouze na Instagramu, ale integroval je i do aplikací WhatsApp, Messenger a nakonec i vlastní mobilní aplikace. Na těchto místech však Stories neuspěly natolik, jako na Instagramu.

Zdroje: MarketingLand, Instagram Blog

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.