Instagram testuje nový feed s příspěvky, příběhy a obsahem na celou obrazovku

30. 3. 2022 | Beáta Vaňková
Instagram testuje nový feed, který odpovídá tomu, jak svůj obsah zobrazuje TikTok. Příspěvky, příběhy a Reels by se měly zobrazovat v rámci jednoho kanálu přes celou obrazovku.

Instagram testuje nový, plně integrovaný hlavní feed, který by se zbavil horního panelu příběhů a vše by prezentoval v uživatelském rozhraní na celé obrazovce. Jak můžete vidět v tweetu, který zveřejnil spotter Alessando Paluzzi, kanál Instagramu by zahrnoval běžné příspěvky feedu, příběhy a Reels v rámci jednoho kanálu.

Jedná se o intuitivnější a skutečně logický způsob prezentace obsahu Instagramu, který by odpovídal třeba tomu, jak zobrazuje obsah TikTok. Aktualizace by také umožnila algoritmické vylepšení na základě reakce uživatelů na každý konkrétní příspěvek, na rozdíl od současného formátu, který prezentuje příspěvky různými způsoby a často zobrazuje více než jeden příspěvek na obrazovce najednou.

Což je místo, kde TikTok dokázal získat svou nejvýznamnější výhodu. Protože se všechny příspěvky TikToku zobrazují po jednom na celé obrazovce, vše, co při prohlížení daného příspěvku uživatelé dělají, lze použít jako měřítko reakce na daný obsah. To může být například když video označíte, že se vám líbí, dokoukáte ho celé, necháte video přehrát dvakrát nebo se k němu znovu vrátíte posunutím prstu. Každá reakce je specifická pro dané video, což dává společnosti TikTok určitou výhodu při určování konkrétních prvků, které pak může sladit s profilem. Proto je kanál TikToku tak návykový. A přestože se stejným způsobem prezentují i Reels, Instagramu se zatím nepodařilo algoritmus prolomit tak efektivně jako TikToku.

Tento nový styl prezentace Instagramu by však mohl být velkým krokem ke zlepšení. A vzhledem k tomu, že Reels nyní nejvíce přispívají k růstu engagementu na Instagramu a uživatelé tráví u Stories více času než u hlavního kanálu, dává to smysl.

Zdroj: Social Media Today, Twitter

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: