Internet Advertising Conference 2012 láká na kvalitu

22. 3. 2012 | Michl Petr
Zajímáte se o internetovou reklamu na našem trhu? IAC je nejkomplexnější akcí zachycující aktuální témata a trendy.

Již 12. dubna proběhne nejvýznamnější odborná konference o internetové a jiné reklamě Internet Advertising Conference 2012 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR). Program bude složen ze tří paralelních obsahových proudů. Vystoupení budou zaměřena na problematiku (nejen) internetové reklamy, nejrůznější formy marketingu (od propojování mediatypů, přes roli internetové reklamy až po mobilní reklamu či komunikaci přes sociální sítě), aktuální mediální otázky (např. distribuce obsahu prostřednictvím mobilních zařízení) či legislativní či regulační okruhy ovlivňující podmínky na trhu. Konference se pravidelně účastní zhruba 350 návštěvníků z řad odborné veřejnosti – zástupců médií, mediálních a reklamních agentur a marketingových pracovníků různých typů společností.

Seznam přednášejících je naplněn jmény význačných profesionálů. Z programu 1. sálu stojí rozhodně za zmínku prezentace „Krize výkonostního marketingu?“ v podání Davida Špinara, ředitele H1.cz, představení nové strategie Seznam.cz nazvané „Čelem proti krizi“ či nahlédnutí pod pokličku internetových akvizic od Petra Bednáře, ředitele divize Online Mladé Fronty, společnosti, jež jich v posledních letech učinila 8 a dostala se z nuly na 2 miliony unikátních návštěvníků měsíčně.

Program 2. sálu bude věnován trendům internetové ekonomiky, nikterak překvapivě tak bude vládnout především mobilní marketing a efektivní uchopení sociálních médií. Nebudou však ani chybět rady, „jak přepnout značku z offline do online“ – přesně tak se totiž jmenuje prezentace Františka Peterky, ředitele společnosti AdMarket.cz. I zavedené značky zvyklé především na kamenné prodejny se totiž dřív nebo později budou muset naučit fungovat v online prostředí. Praktické tipy a případové studie ukážou, jak úspěšně komunikovat značku v online prostředí a podpořit tím její prodej.
O tom, jak se musí v době sociálních médií změnit způsob komunikace na všech úrovních společností přijede ze Švýcarska pohovořit Tobias Lehrer, Senior Consultant společnosti Goldbach Interactive.

 

Nebudou ovšem chybět ani přednášky o tom, jak sociální média změřit, nebo o tom, jak technologie mění vztahy značky a zákazníka. Perličkou bude ukázka možností neurotestování, které dokáže zhodnotit skutečný potenciál kampaně. Na příkladu TV komunikace Seznam.cz budou Vítem Šámalem ukázány konkrétní kroky, jak identifikovat a vypíchnout to relevantní a jak potlačit slabiny, které samotnou reklamu v očích zákazníků/klientů limitují.

V sále č.3 se prezentace budou věnovat především vyhodnocení online kampaní, ale i získávání dat o uživatelích (dojde například na rozbor konzumentů videa a videoreklamy na portálech Seznam.cz nebo na problematiku a právní regulaci cookies a její aspekty v behaviorální reklamě). Stranou ale nezůstanou ani aktuální duševně právní spory a ACTA.

Více o programu konference i možnostech registrace naleznete ZDE.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: