Introducing the Chromebook!

13. 5. 2011 | ZeB
"Má to web?" - "Ve skutečnosti to je web." "Mohu ho hodit do řeky a neztratím to, co v něm mám?"

Video Introducing the Chromebook se stalo nejsdílenějším vedem na Twitteru. Podle přehledu Viral Video Chart - Powered by Unruly Media jej sdílelo 2998 lidí za posledních 24 hodin. Zároveň je i druhým nesdílenějším videem na blozích za poslední den. 

Jaký je obsah videa, které začíná být stále sdílenější?

Formou dialogu mez mluvčím a displejem Chromebooku a všemožných animací se dozvídáme základní informace o představené novince:

"Má to web?" - "Ve skutečnosti to je web."

"Tedy, je to web, nemá to žádné programy, takže není co spoustět."

"Není tam žádná chaotická plocha."

"Mohu ho hodit do řeky a neztratím to, co v něm mám?"

"Aktualizuje se automaticky."

 

 

 

Štítky dokumentu: Twitter Virální marketing YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.