Jak byste charakterizovali rok 2020 jedním slovem? Na otázku Twitteru přišly kreativní odpovědi i od značek

13. 12. 2020 | Petr Michl
Ouch, 404, CTRL + Z, Unsend, Unsuscribe. Uhodnete, které značky popsaly rok 2020 právě takto?

Jak byste popsali rok 2020 pouze s použitím jednoho slova? Twitter na svém účtu 4 slovy („2020 in one word“) volal po slově jediném.

Stručný tweet získal bezmála 100 tisíc odpovědí. My vybíráme ty, s kterými odpověděly globální značky a dokázaly u toho zůstat obdivuhodně ve své „brandové roli“.

Třeba pro LEGO připomíná letošek citoslovec, kteří lidé vydávají při šlápnutí bosou nohou na kostičku z jeho stavebnice. Ouch!

Adobe přišlo se zkratkou pro vrácení se o krok zpět.

 

Prohlížeč Microsoft Edge ukazuje chybovou hlášku 404.

A přímo Microsoft volí „delete“.

Na další skvělé reakce značek se podívejte níže.

 

Většina značek žádá revizi či by snad cokoliv spojené s rokem 2020 vymazala. Tedy u IBM nevíme, nemluvíme jeho řečí.

 

Náš přehled zakončujeme otázkou Netflixu, která je sice řečnická, ale stejně ji má člověk tendence hodně hlasitě zakřičet. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.