Jak být nejúspěšnější reklamní agenturou světa? Stačí k tomu 3D tiskárna

19. 11. 2013 | BD
Jak může reklamní agentura získat 811 Zlatých lvů z Cannes? Rethink Vancouver si je vytiskla

Netýká se to všech reklamních soutěží, některé proti tomu přímo bojují. Nejedna cenou ověnčená kampaň byla již ovšem vytvářena takzvaně „pro cenu samotnou" – bez cílu něco propagovat či prodávat skutečným lidem, jen jako přehlídka kreativity a umu agentury. Možná i to byla motivace reklamní agentury Rethink Vancouver. Ale i s „falešnými kampaněmi" je spousta práce, bez skutečných čísel se navíc poměrně obtížně dělají videa s případovými studiemi. Kanadští markeťáci na to proto šli více přímočaře. Ceny si rovnou vytiskli na 3D tiskárně.

811 Zlatých lvů z Cannes, tolik jich na obrázku výše vidíte. Člověk nemůže pořád jenom vyhrávat, takže se přitisklo 194 Stříbrných tužek One Show. Přidali samozřejmě i ocenění agentury roky pro Kanadu, ale i to udílené nejlepší pobočce v rámci sítě Publicis Omnicom – ač v ní Rethink vůbec není. Vtipné case study video níže bylo připravené  právě na nejvýznamnější kanadskou reklamní soutěž.

Rethink Vancouver předvedla vynikající PR stunt. Vlastně udělala v principu to co mnoho jiných agentur, které vytvářejí „kampaně pro ceny". Akorát na to šla upřímnější cestou, která je navíc jednodušší. O jednoduchosti ve vytváření nemyslitelného je ostatně i 3D tisk. Dle Rethink tato technologie představuje v reklamním průmyslu „The next big think", další velkou věc, která zatřese oborem. Svojí odvahou nyní dali najevo, že s 3D tiskárnou umí a neváhají ji použít.

Tip redakce:
Máte pocit, že jste ještě využití 3D tisku v reklamě neviděli? Průkopníkem je Coca-Cola v Izraeli. Přečtěte si článek První využití 3D tisku v marketingu. Nechte si vytvořit vaše „mini já".

Zdroj: www.3ders.org


Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.