Jak přežít? Inovovat, odpoví Retail Summit 2011

1. 10. 2010 | TMJ
Svět okolo nás se díky globální ekonomické krizi v posledních letech dost výrazně změnil. I když jsme se již zřejmě odrazili ode dna, na procházku růžovým sadem to zatím rozhodně nevypadá. Jak prorokovala řada expertů, kteří vystoupili na krizových summitech 2009 a 2010, poptávková strana trhu se opravdu „utužila”.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Svět okolo nás se díky globální ekonomické krizi v posledních letech dost výrazně změnil. I když jsme se již zřejmě odrazili ode dna, na procházku růžovým sadem to zatím rozhodně nevypadá. Jak prorokovala řada expertů, kteří vystoupili na krizových summitech 2009 a 2010, poptávková strana trhu se opravdu „utužila” – zákazníci jsou ještě náročnější, mají věci ještě více pod kontrolou, jsou mnohem méně loajální a za své peníze chtějí stále větší hodnotu. Získat a udržet si takto „protivnou“ klientelu je stále větší výzva … Pokud chceme dále rozvíjet svůj byznys, který je ke všemu ještě pod stále rychleji rostoucím tlakem konkurence, nemáme jinou volbu.

Nejnovější výzkumy, pracující mimo jiné i se sofistikovanými metodami neuromarketingu, signalizují, že vztahy se zákazníky se vytvářejí (anebo také nevytvářejí) prakticky neustále, každý den, každou hodinu. Abychom je udrželi či dokonce utužili, musíme neustále přicházet s inovacemi a tyto vztahy obnovovat a povyšovat na zcela novou úroveň. Nejde zdaleka jen o nabídku nových produktů, ale především o inovace v oblasti služeb, v komunikaci s klienty, ve využívání nových technologií a distribučních kanálů. A v neposlední řadě i o celkovou změnu našich podnikatelských strategií a obchodních modelů. Inovace jsou pro další přežití firem i jejich manažerů zcela zásadní, je proto logické, že se Retail Summit 2011, plánovaný na 1. - 2. 2. 2011 v Top hotelu v Praze zaměří právě na toto žhavé téma.

Informace o přípravách této akce budou průběžně uveřejňovány. Stačí sledovat, kde se objeví grafický symbol žárovky s kosatkou. Ten je připomínkou, že ani tak geniální věc jako žárovka, která kdysi změnila svět, nemusí přežít na věky. A že ani velké a chytré ryby to nemají jisté, pokud neinovují… Ranní ptáčata jsou na tom lépe, protože mají šanci se zorientovat dříve než ostatní, a to s menšími náklady. Kdo se chce mezi ně zařadit, nechť využije velmi zajímavou slevu 5000 Kč pro „Very Early Birds“. Ta platí pro všechny, kteří se na Retail Summit 2011 zaregistrují a zaplatí vložné do 30. 11. 2010.

Registrovat se online lze zde.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: