Jak to venku vypadá? Dnes se v Paříži nosí modrá.

20. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Aplikace pro barevnou předpověď pomáhá ženám rozhodnout se co na sebe a zároveň propaguje módní značku.

Chvíli to vypadalo, že je to další praštěná aplikace cílená na ženy, dámy, dívky a slečny (a možná nějakého metrosexuála či modního bloggera). Ale je to ve skutečnosti reklamní kampaň převlečená za startup.

Nová webová aplikace Color Forecast (barevná předpověď) má řešit klasický problém, který musí spousta žen po ránu řešit - co si mám vzít na sebe? Na základě informací ze špičkových kamer umístěných v módních metropolích - Paříži, Milánu a Antverpách aplikace vyhodnotí, která barva se právě nosí a tu vám v předpovědi ukáže. Můžete se tak obléct jako Pařížanka nebo obyvatelka Milána.

 

Na triku má tuhle aplikaci evropská oděvní společnost Pimkie, která ke každé barvě nabízí zboží v konkrétní barvě. Buď se můžete jen inspirovat citrónovými teniskami, nebo si je můžete na webu rovnou koupit a vzít si je, až příště zase bude na předpovědi žlutá. Kamery se zaměřují pouze na pohybující se objekty - lidi procházející ulicí, ignorují stojící auta nebo okolní zeleň. Aktualizace probíhají po několika vteřinách, takže se předpověd může rychle změnit. Kromě toho aplikace nabízí i informace o tom, jaké barvy se nosily včera, v uplynulém týdnu nebo v průběhu celého měsíce.

 

Do konce dubna by měla být k dostání i mobilní aplikace. Možná se zařadí mezi aplikace pro ženy jako je MyDays (kalendář pro sledování periody a ovulace) nebo Contractions (umožňuje zaznamenat délku a interval předporodních kontrakcí), i přes to, že se jedná o reklamní kamapň oděvní společnosti.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Google Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: