Jako z horororu. Kolemjdoucí byli ve jménu boje s osteoporózou pronásledováni invalidním vozíkem

20. 4. 2015 |

Víte, kde končí informace z letáků upozorňujících na zdravotní nebezpečí? Obvykle v nejbližším koši, nikoliv v hlavách těch, kdo je dostanou na ulici do ruky. Organizace  FCB Health spojená s Crouse Hospital z města Syracuse v americkém státě New York na to šla proto trochu drastičtěji. Ve jménu osteoporózy pronásledovali kolemjdoucí na dálku řízeným vozíkem.

Ve videu zachycujícím tento PR stunt upozorňují na to, že na 54 milionů Američanů má osteoporózu či nízkou hustotu kostí. Polovina žen ve věku 50+ si zlomí kost v důsledku osteoporózy. V takovém případě je rehabilitace, dlouhodobá a někdy i nemožná - právě proto byl ze symbolických důvodů použit invalidní vozík, na kterém ty nejtěžší případy končí.  

Lidi sledování invalidním vozíkem poměrně rozrušilo a buďte si jistí, že poté předanému letáku věnovali velkou pozornost. Kampaň nemocnice bude podporována mimo microsite BewareTheChair.com umožňující vyhledat lékařes specialistu i jejími účty na Twitteru, Instagramu, Facebooku a YouTubu. Zároveň však budou požádány o podporu a šíření i další nemocnice a zařízení, kde se vypořádávají s osteoporózou.



Zdroj: BewareTheChair.com

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.