Japonská reklama na kondomy je nezaměnitelná a tak trochu i strašidelná

7. 5. 2014 | Petr Michl
Nahé milence obalené kusem plastu nezapomenete. Japonská reklama na kondomy se rozhodně nesnaží hrát na rozverně humornou notu.

Reklamy na kondomy jsou zpravidla spojené s humorem. Sex je zábava, pohlavní choroby ani neplánované početí už tak moc ne. Zdůrazňuje se logicky spíše to první. Málokdy narazíte na něco, co vás znepokojí a zaujme zároveň. Přesně to se ale daří tištěným reklamám japonské značky Condomania vytvořeným Ogilvy  & Mather Tokyo. Fotograf Hal posunul slogan Zachovej lásku. Nos kondom," na jinou úroveň s motivem dvou nahých milenců v plastové fólii.

Ta připomíná kondom, zároveň ale také vakuový obal vídaný na vaničce s kusem masa v obchodech - takovým, který pomáhá zachovat jeho čerstvost a trvanlivost. Dle Halova blogu si vybírá pro focení navzájem zcela neznámé lidi. Poselstvím má být ale téma lásky a spojení. Ve videu níže Hal říká: Lidské bytosti nejsou kompletní samy o sobě. Těmi se stanou, až když se spojí, když jsou u sebe skutečně blízko."  A je nesporné, že tento požadavek skutečně splňují. V něčem připomínají slavnou fotografii propletených těl Johna Lennona a Yoko Ono.

Přesto se nezbavíme dojmu, že jsou snímky v něčem až strašidelné a asexuální. Možná by se hodily spíše jako reklama na vakuové pytle pro lepší uskladnění oblečení. Jedno se jim ovšem musí nechat. Ze záplavy zaměnitelného marketingu rozhodně vystupují a budete si je pamatovat.







Zdroj: Creativity Online, Advertolog


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: