Je toto nový znak Škody? Odborníci jsou skeptičtí.

14. 11. 2010 | TMJ
Marketing Journal zkontaktoval člověk, který tvdí, že zná možnou podobu nového loga automobilky Škoda. Podle jeho vlastního prohlášení se rozhodl připravované logo poskytnout médiím, aby se rozpoutala ohledně nutnosti redesignu firemního znaku širší diskuze.

Marketing Journal zkontaktoval člověk, který tvdí, že zná možnou podobu nového loga automobilky Škoda. Podle jeho vlastního prohlášení se rozhodl připravované logo poskytnout médiím, aby se rozpoutala ohledně nutnosti redesignu firemního znaku širší diskuze. Nekvalitní fotografie, které Marketing Journalu poskytl, mají pocházet z blíže neupřesněné prezentace konceptu nového firemního znaku pro vedení automobilky. Oslovený odborník se však k pravosti loga staví skepticky.

Zdroj, který logo poskytl a jež si nepřál být jmenován, uvádí: "Nejsem přesvědčen o tom, že Škoda musí radikálně upravovat svůj emblém. Navíc za tak laických podmínek, jaké při úpravě znaku panují." Zároveň upozorňuje, že dodaná fotografie pravděpodobně nezachycuje finální verzi loga. Na znaku se podle něj stále pracuje a konečná verze ještě nebyla registrována na Úřadu průmyslového vlastnictví. Navíc uvádí, že o redesignu stále ještě není definitivně rozhodnuto - zejména kvůli vysokým finančním nákladům, které provází.

Že největší tuzemský výrobce automobilů aktivně chystá redesign svého firemního loga vyplynulo ze článku, který minulý týden uveřejnil týdeník odborové organizace OS KOVO Škoda Auto Škodovácký odborář. Ve článku byl citován předseda PR Jaroslav Povšík, který promluvil o prezentaci nově připraveného znaku. Přípravu omlazení škodováckého emblému pak potvrdil také mluvčí automobilky. Podle informací, které prosákly na veřejnost by mělo dojít k modernizaci znaku, přičemž bude zachována jak barva znaku, tak firemní emblém - byť v obměněné podobě.

Odborná veřejnost a oslovený odborník se však shodují, že Škoda se spíše pravděpodobně vydá cestou logotypů, jež prezentovala na konceptech Roomster a Yeti. S čím však povětšinou souhlasí je větší role zelené barvy a vypuštění názvu Škoda Auto ze značky jako takové.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: