Jízdenky ČD míří do Globusu, Kauflandu a Pontu

10. 6. 2010 | ILE
České dráhy pokračují v hledání nových distribučních kanálů pro své tarifní produkty. A protože prodej síťových jízdenek ČD Net prostřednictvím řetězce supermarketů Lidl zaznamenal veliký úspěch, bylo logické, že ČD bude pokračovat v obdobné strategii i v budoucnu. Dráhy tak navázaly spolupráci také s řětezci Kaufland, Globus a Pont.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

České dráhy pokračují v hledání nových distribučních kanálů pro své tarifní produkty. A protože prodej síťových jízdenek ČD Net prostřednictvím řetězce supermarketů Lidl zaznamenal veliký úspěch, bylo logické, že ČD bude pokračovat v obdobné strategii i v budoucnu. Dráhy tak navázaly spolupráci také s řětezci Kaufland, Globus a Pont.
Přitom způsob spolupráce je specifický - každý z distributorů prodává jiný druh jízdného. Prodejny Pont, známé především přímo z nádražních hal, nabízí poukazy na zlevněné jednosměrné jízdenky mezi vybranými krajskými městy, Globus prodává poukázku na zpáteční jízdenku na jakoukoliv relaci v České republice, Kaufland pak nabídne dárkové balení obsahující jízdenky a drobné pozornosti vhodný jako dar pro děti, které zároveň chcete vzít na výlet.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.