Kampaň Tesca, propagující Clubcard, bude spuštěna 6. září

2. 9. 2010 | ILE
Od šestého září začne společnost Tesco propagovat svůj věrnostní program, který konečně po letech slibů přichází na český trh. Základem kampaně bude spot založený na 3D animaci, kterou připraví studio Starlite. Televizní vysílání bude doplněno také outdoorovou kampaní.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.tesco.com

Od šestého září začne společnost Tesco propagovat svůj věrnostní program, který konečně po letech slibů přichází na český trh. Základem kampaně bude spot založený na 3D animaci, kterou připraví studio Starlite. Televizní vysílání bude doplněno také outdoorovou kampaní - zejména bigboardy, billboardy a citylighry.
Frontální kampaň se zaměří na budování povědomí o programu včetně komunikace benefitů a pravidel programu.
Přestože kampaň připravovala agentura Leo Burnett, její realizace již bude probíhat pod taktovkou RMP. Tesco totiž ukončilo svoji dlouhodobou spolupráci s agenturou Leo Burnett a za vítěze tendru na komunikační služby vyhlásilo agenturu RMP - Retail marketing practice. Tu založil teprve před necelým půl rokem dosavadní ředitel Leo Burnett Advertising - Mark Wright.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: