Kanadský obchod s potravinami bojuje proti rakovině prsu se svými melouny

17. 11. 2015 | Petr Michl
„Už jste zkontrolovaly vaše melouny?" Kanadská nadace pro boj s rakovinou prsu se nebojí hrátek s dvojsmysly a zeleninou.

V Čechách upozorňuje na nutnost samovyšetření v rámci prevence proti rakovině například organizace Loono s jejich hashtagem #prsakoule, hru na dvojsmysly ale umí i v Kanadě. Tamní obchod s potravinami Nesters Market vytáhl do boje s melouny a ptá se: Už jste zkontrolovaly ty vaše?"

V rámci svých 11 obchodů v provinciích Britská Kolumbie a Alberta umístil Nesters Market tuto otázku na terčíky připevněné na cukrové a ananasové melouny.



Jedná se o kampaň vytvořenou agenturou Rethink pro  Kanadskou nadaci pro boj s rakovinou prsu (Canadian Breast Cancer Foundation), která tento týden vyhlásila jako ten ideální pro samovyšetření. To je důležité obzvláště u mladších žen pod 40 let, které na vyšetření mamografem nechodí. Vylepšené melouny budou tento fakt připomínat v obchodech v sekci zeleniny a ovoce až do soboty.

Zdroje: Adweek, Don'tForgetToCheck

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.