Kdo chce na procházku? Váš pes už popáté za den ne, vysvětluje reklama na granule

22. 5. 2020 | Petr Michl
Když je jediným únikem z karantény procházka se psem, vystřídá se s ním celá rodina. Tato reklama ukazuje, jak z něj pak vyvane nadšení z venčení.

Forma karantény se v době globální pandemie značně lišila. V některých státech představovala omluvenku z domácího vězení primárně docházka do práce či na nákup toho nejnutnějšího. A pak také venčení psa. A právě na to se zaměřila značka krmiva pro zvířata Nutro.

Ve spojitosti s koronakrizí řešíme mimo nemoci samotné také ekonomické dopady, roušky, zlobivé děti i depresi jejich rodičů. Trochu se ale zapomíná na nejlepší přátele člověka: na psy. Tato chlupatá stvoření každý náznak procházky ven mimo byt obvykle vítají s nadšeným výrazem a vrtícím se ocasem. Ne ale, když je to popáté za den. V karanténě najednou objevená touha mnoha lidí vyvětrat se a ideálně sám bez dalších příslušníků domácnosti vede k únavě z věčného venčení ušmajdaných psů. A právě na tento fenomén upozorňuje reklama z dílny BBDO New York a produkční společnosti o Positive.

Produktovým sdělením je pak pochopitelně to, že unavený pes, na kterého jsou kladené zvýšené fyzické nároky, si zaslouží kvalitní stravu v podobě granulí Natura. Po všech PSA spotech značek všech druhů, které jen vyzývají, ať sedíme doma, je osvěžující po čase vidět jasný prodejní argument.

A je také příjemné vidět hraný spot, který není nahrávaný na Zoom nebo Skype. Přesto se v tomto případě jedná o domácí výrobu. Kameraman spotu Colin Wilkinson zaměstnal při tvorbě rodinu, která obstarala nasvícení domácích záběrů i všechny herecké role, včetně té hlavní, která jako jediná nenosí roušků. I pes je totiž od Wilkinsonů a, stejně jako v reklamě, se jmenuje Tucker.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.