KFC zkouší dobýt bezmasý trh. Představilo rostlinné nugety a křidýlka

28. 8. 2019 | Milada Zemanová
Řetězec s rychlým občerstvením chce vyhovět poptávce po alternativách k masným produktům a zařazuje do své nabídky nugety a křidýlka z rostlinné náhražky od Beyond Meat.

Kentucky Fried Chicken následuje trend náhražek masa a testuje své nugety a křidýlka z rostlinné směsi. Jak tento nadnárodní řetězec rychlého občerstvení uvádí:

„Je to matoucí, ale taky lahodné”.

Tzv. falešné kuřecí produkty z rostlinných náhražek jsou nejprve k dispozici coby křidýlka bez kostí a nugety v balení po šesti a dvanácti kouscích. Jedna nugetka pak vychází na 1 dolar.

Pokud budou mít úspěch, KFC přidá do své nabídky i další produkty. Zmíněná náhražka pochází od společnosti Beyond Meat, která se zaměřuje právě na tento typ produktů.

Kevin Hochman, ředitel a chief concept officer pro KFC U.S., k této nabídce uvedl:

„Je to tak chutné. Pro naše zákazníky bude obtížné určit, že jsou tyto produkty z rostlin.”

Prozatím je tato novinka k dispozici v Atlantě, v americkém státu Georgia. Uvidíme tedy, jestli si najde své místo i v dalších městech. Mělo by se jednat o rozšíření nabídky KFC a nikde nebylo uvedeno, že by rostlinné produkty nahradily ty kuřecí, kvůli kterým se tento řetězec proslavil. Zdá se, že se KFC snaží spíše svézt na vlně proteinových alternativ a oslovit širší cílovou skupinu, než provést skutečné změny ve svém obchodním modelu.

KFC přitom není samo, kdo nabízí bezmasé varianty. Možná jste postřehli například Impossible Whopper od Burger Kingu nebo jste si už dali vegetariánský hot dog v IKEA. Alternativ na bezmasém trhu tak stále přibývá a nemalou mírou se o to činí i právě společnost Beyomd Meat. Ta se snaží dodávat rostlinnou náhražku masa, která se ovšem skutečnému masu co nejvíce podobá i chuťově a má dokonce stejné množství bílkovin jako hovězí maso. Pokud tuto variantu chcete vyzkoušet, můžete ji zakoupit například na rohlik.cz nebo kosik.cz.

Zdroje: Adweek, CNN

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: