Klientovo dilema: "Co umí malá agentura a co velká?“

2. 8. 2012 | PeMi
Srpnové setkání Marketingového institutu zaštítí velkou debatu mezi agenturami různých velikostí a jejich klientů. Už příští středu 8.8. v Centru současného umění DOX.

Srpnové setkání Marketingového institutu zaštítí velkou debatu mezi agenturami různých velikostí a jejich klientů. Ve středu 8. 8. 2012 v Centru současného umění DOX to tak může od 18 hodin pořádně vřít.

Proč toto téma? Řada marketingových oddělení dnes šetří, kde to jen jde, a hledají různé alternativy. Všichni (nejen reklamní agentury) mění přístupy s tím, jak se v čase mění požadavky na ně. Dochází k mnohem hlubší specializaci, zároveň se však objevuje i opačný trend: agentury nabízejí mnohem širší portfolio služeb často zcela mimo svůj původní koncept a zaměření. Agentury dělají produkční služby, produkce nabízí expertízu a podobně.

Podíváme se také na srovnání velkých a malých agentur a na změny v přístupech i specializacích agentur i lidí v nich. Co je k tomu vedlo? Jaké nové služby a specializace se objevují? Jaké agentury jsou lepší? Jaká je dnes jejich role a kam se vyvíjí? Jak se liší přístup a co to reálně přináší marketérům?

Setkáním provede Denisa Kasl Kollman, FSV UK - Head of Department - Marketing Communication and Public Relations, a potvrzeni jsou zajímaví hosté, mezi kterými naleznete velké klienty i špičku českých komunikačních agentur. Konkrétně účast přislíbili: Martin Charvát (Konektor), Jakub Petřina (Air Bank), Oldřich Dostál (McCann Digital), Tomáš Hrivnák (Idealisti), Karel Duchek (Wunderman), Petr Topinka (Mark/BBDO), Jan Kučmáš (AMI Communiaction), Tomáš Mrkvička (Ogilvy & Mather), Martin Hofmeister (Copy General), Jan Rauschert (Icomtech), Robert Svoboda (Focus Agency), Pavel Jechort (Allianz pojišťovna), Lumír Kajnar (Open Brand), Radek Dráb (TBWA), Hana Hunt, Patrik Schober (Pram Consulting), Dan Jesenský (DAGO) a mnoho dalších...


Kde: Centrum současného umění DOX - Poupětova 1, Praha 7
Kdy: 8.8. 2012 od 18:00 hodin
Vstupné: 88 Kč (letní a snížené)

Registrujte se ZDE

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.