Kofola se v nové kampani loučí s Fofolou. Zkracuje na KFL

3. 5. 2017 | Petr Michl
KFL! TVL, WTF?

Dost bylo šišlavého psa. Kofola mění koncept a při své nové kampani ho nahradí animované postavy Leoprd a VVrk. Ti se obejdou téměř bez samohlásek, ostatně samotná značka se zkracuje na KFL.

Kampaň odstartovala 1. května a jejím primárním cílem je zpropagovat malinovou Kofolu v 0,5l PET lahvi (láhev = FLŠK, pozn. red.)  a Kofolu s příchutí černého rybízu v 0,25l  plechovce (plechovka = PLCH, pozn. red.). Existuje i charitativní rozměr kampaně.  Leoprd a VVrk vyzývají k tomu, abyste jim poslali odložené plyšáky na „replyšování“. Po tomto vyspravení poputují ve spolupráci se spolkem LOUTKY V NEMOCNICI do rukou hospitalizovaných dětí.


Za tímto konceptem nestojí Zaraguza, jejímž dílem byl šišlavý pes a přejmenování Kofoly na Fofolu. S novou ideou přišla agentura WMC/Grey. I tentokrát ovšem hraje prim bláznivost, která se stává po opakovaném zhlédnutí návykovou. Nám se nejvíce zamlouvá spot z tetovacího salónu.

 

Ale své příznivce si najde jistě i ten z kadeřnictví. TVL, HPSTR!

 

A meta zábavou reagující na beauty youtuberky je pak spot Make-Up. OMG RŠŤNK!

 

Pětici reklam pak uzavírá návštěva butyku.


Kampaň bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu. Leoprd a VVrk se pochopitelně objeví i na etiketách a dá se očekávat, že je budeme vídat i na selfíčkách sdílených mladými na svých sociálních kanálech, za tímto účelem byla vytvořena aplikace KFLgram (Android, iOS).

Dle nás jde o skvělou práci umožňující produkci mnoha dalších variant těžících z principu vynechávání samohlásek. TVL, ODBR KFL!

 

Kam dál?



V reklamních agenturách obvykle nesedí 12leté děti, a tak je přes všechny focus groups světa vždy poněkud riskantní používat v kampaních jazyk teenagerů a nepůsobit trapně. Zde se to podařilo a máme tušení, že rodiče začnou brzy mluvu svých potomků vynechávající samohlásky s ještě větší urputností poněkud nenávidět. Vytrvalým opakováním se ale vryje pod kůží i lecjaké otravné marketingové poselství. Platilo to i pro šišlavého psa propagujícího Fofolu.

Přečtěte si pozadí vzniku předchozí kampaně v článku Reklamy na Fofolu vás naučí zásady kvalitních postav a příběhů.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.