Konference Data marketing poukáže na reálnou sílu databází

25. 3. 2010 | TMJ
V prostorách Autoklubu Praha proběhne 16. dubna 2010 již 3. ročník konference Data marketing, kterou pořádá B2B Media a časopis Direkt. Letos, stejně jako v letech minulých, si konference dává za cíl poukázat na „srdeční záležitost“ celého direct marketingu, tedy na data.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

V prostorách Autoklubu Praha proběhne 16. dubna 2010 již 3. ročník konference Data marketing, kterou pořádá B2B Media a časopis Direkt. Letos, stejně jako v letech minulých, si konference dává za cíl poukázat na „srdeční záležitost“ celého direct marketingu, tedy na data.

David Frost z České mailingové společnosti vás přesvědčí o tom, že kvalitní databáze je pilířem k úspěchu. O profilaci a segmentaci zákaznických dat pohovoří Pavel Korec z Underline. Odpověď na otázku – Jak si udržet zákazníky a nabídnout jim co nejvíce? – vám prozradí Vendula Mrázová z Wundermanu. Petr Váňa a Miroslav Červenka se společnosti Schober vám vysvětlí, kde koupit ty nejlepší databáze a jak získat nové a čerstvé adresy. Na programu konference bude také úspěšná case study z českého trhu v podání Pavla Janouška z BOOM tisku týkající se barevné personalizované komunikace. Mezi řečníky vystoupí také zahraniční host Thomas Wimmer ze společnosti Kodak. Nebude chybět ani Petr Kůta, který ví vše o světě dat z pohledu legislativy a rád se vámi podělí o své praktické tipy pro správce databází.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: