Konference PR Summit prozradí, jak se připravit na krizovou komunikaci a jak efektivně budovat reputaci značky

29. 8. 2019 | Petr Michl

Už se to blíží. konference PR Summit proběhne již 12. září a její program je opravdu  nabitý. Od úspěšných PRistů se na konkrétních a dobře využitelných příkladech dozvíte, jak budovat jméno značky pomocí nejnovějších trendů ve sportovním sponzoringu nebo dobročinné charity. Mluvit se bude o krizové komunikaci i budování reputace značky. Konference věnuje celý blok specifikům PR komunikace ve státní správě a zaměří se i na kreativitu, kterou je někdy těžké sloučit s marketingovou strategií.  

A o čem konkrétně bude řeč?

Kreativita až na prvním místě

Tereza Svěráková, sama držitelka 14 „cannských“ lvů, představí několik vítězných projektů z letošního festivalu Cannes Lions. Ukáže, jak budovat značky, které s námi emotivně rezonují.

O tom, zda a jak se dá během 24 hodin vymyslet komunikační řešení, ze kterého si ostatní „sednou na zadek“, budou mluvit René Jež, Anežka Svobodová a Přemek Adamec.

 

Krizová komunikace a reputace značky

Možná už jste se sami přesvědčili, že krize přijde vždy, když ji nejméně potřebujeme. Na případové studii, ve které šlo málem o život, vám Lucia Brinzanik z Taktiq Communications ukáže, co je potřeba zohlednit v krizové komunikaci, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi. A je vůbec možné se na krizi připravit?

O tom ví své i marketingová ředitelka McDonald's Ivana Šedivá. Pamatujete na „okurku“? Legendární video pro zácvik nováčků v McDonald's z roku 2012 bylo tak strojené, že se stalo memem (ostatně podívejte se na něj níže). Dnes je nedílnou součástí McDonald's. Je to dobře, nebo špatně?

 

Jste tvůrce CSR strategií nebo se jen vezete na cizí vlně? Víte, že CSR nemusí být věda, často stačí jen vzkřísit zdravý rozum, najít a komunikovat hlubší (nebo alespoň nějaký) smysl toho, co vyrábíte, děláte, prodáváte? To je téma Jany Černouškové z agentury Jkoncept i Radima Weisse z Moravské vysoké školy Omlomouc.

Zelená vlna

A protože správný marketér vždy reaguje na současnou náladu svých i potencionálních zákazníků, mnoho firem dává konkrétními činy najevo své postoje k ekologii a vznikají start-upy jako Steeblo nebo Bezobalu. Diskutovat o zelené vlně a její využitelnosti v byznysu přijdou také zástupci IKEA a Tesco.

Státní správa

O úskalích komunikace ve státní správě přijde pohovořit Martin Ayrer, který pracoval na pozici tiskového mluvčího vlády. Nyní působí na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.

Zmeškat byste určitě neměli ani přednášku Jakuba Horáka, který patří k známým osobnostem českého reklamního světa, především díky politickým kampaním. V parlamentních volbách 2017 pomáhal Pirátům a v prezidentských Mirkovi Topolánkovi.

Celý program konference PR Summitu najdete na stránkách konference, která akci produkčně zajišťuje. Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur.

,

Kdy: 12. září 2019

Kde: Hotel Grandior

Na konferenci PR Summit se můžete pohodlně zaregistrovat online.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.