Seznam.cz nabízí začínajícím inzerentům 'Sklik Začínáme'

7. 10. 2020 | redakce
Inzerenti začátečníci získávají v rámci reklamního systému Sklik průvodce, který jim pomůže nastavit kampaně ve zjednodušeném režimu.


Zdroj: Seznam.cz

Seznam.cz představuje v rámci svého reklamního systému „Sklik Začínáme“. Tento jednoduchý průvodce nastavením a správou reklamních kampaní je určený pro začínající zadavatele internetové reklamy.

Cílem průvodce „Sklik Začínámeje zjednodušit novému klientovi nastavení a vyhodnocení kampaní v běžném rozhraní reklamního systému. Projekt je určen hlavně pro menší a střední klienty, kteří si chtějí inzerci v online nejprve sami vyzkoušet na vlastní pěst.

„Vycházíme z toho, že nový klient chce primárně oslovit potenciální zákazníky a nechce trávit čas zkoumáním typů kampaní a podrobným nastavováním. Sklik Začínáme mu to snadno umožní a provede ho prvními kroky zadávání inzerce tak, aby se vyhnul nejčastějším chybám a nemusel se jako začátečník pouštět do složitějších nastavení, která zpravidla zprvu nevyužije,“ říká David Velechovský, manažer konzultací Sklik.

Systém umožňuje zadavatelům pomoci s plněním třech cílů:

  • zvýšení návštěvnosti svých stránek formou Obsahové kampaně
  • přivedení zákazníků do prodejny prostřednictvím Vyhledávací kampaně
  • zvýšení prodeje produktů e-shopu díky Vyhledávací kampani

Po spuštění kampaně v „Sklik Začínáme“ získá klient jednoduchý přehled s výkonem. „Počítáme samozřejmě s tím, že se klientovi po nastavení první kampaně ozve náš obchodník a detaily kampaně s ním případně doladí. Základní kroky v Skliku ale zvládne nyní každý začátečník sám,“ doplňuje Velechovský. Podle něj je to možné i díky propojení s daty z Firmy.cz. 

„Sklik Začínáme“ se automaticky nabídne přímo v rozhraní Skliku všem novým klientům. Pro ty stávající má Sklik nadále plnou verzi rozhraní. 

Podle Velechovského jde o další projekt, který má usnadnit zadávání inzerce v Skliku. „Naším dlouhodobým cílem je inzerenty na českém trhu edukovat a přinášet jim také co nejpřívětivější reklamní prostředí,“ uzavírá Velechovský. 

Letos Seznam.cz už spustil Sklik Akademii, která je určena primárně pro začátečníky a částečně pokročilé, zúčastnit se jí ale mohou i manažeři, kteří se chtějí v Skliku jen zorientovat. Nechybí v ní tutorial videa, podrobné postupy pro vytváření kampaní, tipy k jejich zefektivnění a mnoho dalšího.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.