Krize z Čechů udělala kutily

8. 12. 2009 | JTO
Češi z důvodů neútěšné ekonomické situace odkládají nákupy a více se zaměřují na opravy stávajících věcí než na pořizování nových. Více se také zaměřují na slevové nabídky, ve kterých se začínají lépe orientovat. Generální ředitel Home Creditu Erich Čomor pro ČIA uvedl, že „ pro lidi je stále nejdůležitější cena výrobku nebo služby a luxusní zboží nebo věci, které nejsou nezbytně nutné, lidé nekupují."

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Češi z důvodů neútěšné ekonomické situace odkládají nákupy a více se zaměřují na opravy stávajících věcí než na pořizování nových. Více se také zaměřují na slevové nabídky, ve kterých se začínají lépe orientovat. Generální ředitel Home Creditu Erich Čomor pro ČIA uvedl, že „ pro lidi je stále nejdůležitější cena výrobku nebo služby a luxusní zboží nebo věci, které nejsou nezbytně nutné, lidé nekupují."
Současná situace nahrává drobným řemeslníkům, kterých je však méně, než by bylo třeba.
"Zakázky bych měl tak jako tak," uvedl elektrikář Pavel Pcháč. "Zakázky na opravu domácích spotřebičů bohužel odmítám, nevyplácí se mi." Naopak například malíři pokojů si stěžují - lidé raději vymalují sami, než aby zaplatili firmě.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.