Konference WebTop100: To nejlepší z digitálního marketingu

21. 10. 2013 | Petr Michl

Chcete se nechat inspirovat nejlepšími firemními webovými stránkami v České republice? Webové prezentace jsou důležitou součástí dnešního podnikání. Zpětnou vazbu jim poskytuje již dvanáctým rokem soutěž WebTop100.

Letos navíc přibyly i další kategorie. Nově jsou hodnoceny digitální kampaně, mobilní řešení a sociální média.

Vítězové budou vyhlášeni ve čtvrtek 7.11. na konferenci WebTop100. Ta není rozhodně jen pro zástupce v soutěži přihlášených firem. Je již zavedeným setkáním lidí hledajících informace o nástrojích digitálního marketingu, s jejichž pomocí mohou ze svého firemního webu vytvářet účinnější nástroj ke svému podnikání. Program konference stojí na představení reálných případových studiích, výsledků aktuálních analýz chování zákazníků a  novinek a současných TOP trendů digitálního marketingu.

Program je přehledně rozdělen a tematicky přizpůsoben do 3 proudů dle typu vašeho byznysu – E‑commerce, malé a střední firmy, velké firmy a korporace.

Testování několika různých variant je základním způsobem zlepšení konverzního poměru a fungování webu. Mnoho lidí se ale do něj stejně nepouští. Martin Snížek z Optimics dokáže, že to není tak složité. Předvede přímo na pódiu nastavení A/B testování za 5 minut.

Redesign je zásadní okamžik v životě každého webu, který může hodně přinést, ale dá se při něm také ledacos pokazit. Jan Tichý z Medio Interactive ve své přednášce upozorní na celou řadu přešlapů, kterých se provozovatelé webů při redesignu často dopouštějí. Opakovaně, zas a znovu.

Lidé prodávající přes internet ocení přednášku předního českého odborníka na Google Analytics, Pavla Jaška ze společnosti Dobrý web, který ukáže, jak v tomto nástroji měřit retenci zákazníků. V GA pravděpodobně sledujete počet dokončených objednávek, možná i výši objednávky. Co se však s takovou objednávkou děje? Nestornuje se? Nakoupí ten zákazník ještě jednou?  S využitím pokročilých metod se můžete dostat k vyčíslení frekvence nákupů a celoživotní hodnoty zákazníka.

Adam Jurák ze SportObchod.cz pro změnu prozradí něco z interního know-how. To, jak vyhodnocují vývoj firmy, marketingové akce a která KPI sledují. I to, na co si musí při vyhodnocování dávat pozor a kde mají mezery.

Kouzlo pro velké korporace může mít například nastínění významu mobilního webu a jeho hodnoty pro byznys od Daniela NohelaGoogle Czech Republic nebo informace od Jana PrůšyČeské spořitelny. Ten bude mluvit u ROPO efektu u této velké finanční korporace, tedy o tom, jaký podíl uživatelů na webu hledá informace, ale nákup dokončuje offline. Michal Štádler z Integrated Retail Marketing Solutions v prezentaci „S loajálním zákazníkem na věčné časy a nikdy jinak" ukáže, jak postavit věrnostní program na datech z online i offline prostředí, tak aby vzniklo „CRM 2.0", které pomůže budovat skutečný vztah se zákazníky.

Počet přednášejících se bude blížit třiceti, prohlédněte si jejich seznam a kompletní program konference, která vám pomůže zlepšit váš web a digitální marketing.

Kdy: čtvrtek 7.11.2013
Kde: Konferenční centrum City
Registrujte se ZDE

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.