Konference WebTop100 letos uvítá na 400 návštěvníků

27. 10. 2016 | redakce
Den nabitý trendy digitálního marketingu a tématy, která rezonují dnešním trhem. Od atribučních modelů a měření efektivity kampaní, přes mobilní aplikace až po vstup na zahraniční trhy pomocí online marketingu. Taková bude Konference WebTop100 reflektující rostoucí změnu tempa digitálního marketingu.

Den nabitý trendy digitálního marketingu a tématy, která rezonují dnešním trhem. Od atribučních modelů a měření efektivity kampaní, přes mobilní aplikace až po vstup na zahraniční trhy pomocí online marketingu. Taková bude Konference WebTop100 reflektující rostoucí změnu tempa digitálního marketingu.

Máme pro vás ochutnávku těch nejzajímavějších přednášek z letošního ročníku. V programu konference vás ovšem čeká přes 50 řečníků z malých společností i velkých korporací. Pro více informací si proto prohlédněte web a nezapomeňte sledovat #WT100.

Obsahovou strategii mají výborně zpracovanou ve Feedo.cz. Nové zákazníky získávají pomocí sdíleného obsahu na blogu, obsahových portálech a sociálních sítích. Zajímá vás, jak to dělají? Podívejte se na video pozvánku a přijďte na přednášku Štěpána Jandla a Martina Molčana.

Hypoteční byznys je extrémně konkurenční prostředí. Díky marketingové ředitelce Kateřině Krásové nahlédnete pod pokličku obsahové strategie Hypoteční banky. Prozradí vám, proč pomocí obsahového marketingu cílí na potenciální klienty mnohem dříve, než sami hypotéku hledají.

OLYMPUS čelil útokům konkurenčních produktů. Musel se přizpůsobit a zaměřil se na prémiové zboží pro mladé ženy. I díky spolupráci s blogerkami a YouTuberkami se množství prodaných fotoaparátů zvýšilo. O cestě za záchranou a překážkách, které bylo potřeba překonat, bude mluvit Josef Olšavský.

Návštěvníci e-shopu Kytary.cz se poměrně často ztráceli na cestě za konverzí. Problém vyřešilo spuštění nákupního rádce, ten nejenže udržel návštěvníky na webu, ale také zlepšil jeho pozice ve vyhledávání. V případové studii vám více poví Filip Černý.

Inspiraci pro váš mailing získáte od Martina Halamy, E-mailingového specialisty v ACOMWARE. Na příkladech konkrétních kampaní vám totiž ukáže nejen jejich výsledky, ale také poradí, jak zasáhnout zákazníky s neobtěžující frekvencí.

Petr Bína stál u zrodu komunikačního konceptu Bageterie Boulevard, za jehož plnění získal i cenu Zlaté pero. S Jakubem Gottwaldem vám řeknou, jak tento komunikační koncept přenesli ze zdí, papírových prostírání a produktových obalů na Facebook.

Kdy: 15. listopadu 2016

Kde: Grandior hotel

Podívejte se na kompletní program a registrujete se na webu konference.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.