Košík.cz startuje sekci EkoKošík s nabídkou ekodrogerie

5. 6. 2019 | Petr Michl
Košík.cz pokračuje ve svých environmentálně zodpovědných aktivitách. Po sekci „Bez obalu" zřizuje i sekci s ekodrogerií.



E-shop s potravinami a potřebami pro domácnost Košík.cz se chce v budoucnu stát největším internetovým prodejcem ekodrogerie. Pomoci mu k tomu má nová sekce EkoKošík, kterou spustil 4. června pro své zákazníky. V jejím rámci nabízí více než 500 produktů od 50 českých i globálních značek. Pro její podporu vysadí s Nadací Partnerství stovku stromů na místech s nízkou diverzitou krajiny.

Košík se díky nové sekci EkoKošík může chlubit jednou z nejširších nabídek ekologické drogerie mezi online prodejci už nyní. Zapojením značek jako Attitude, Bio-D, Ecover či Frosch výrazně zvedl podíl prodávaných zelených” výrobků pro domácnost, ekologická je nyní již celá čtvrtina z nich. Portfolio, ve kterém nechybí ani ekologická kosmetika Weleda nebo Eco Cosmetics, by se mělo dále rozrůstat a nabízí se jeho logické propojení se sekcí Budoucnost bez obalu. Ta hledá cestu, jak v budoucnu nakupovat s pomocí opakovaně využitelných obalů.

EkoKošík je vlastně logickým pokračováním našich aktivit zaměřených na ochranu životního prostředí. 500 ekologických produktů se čtvrtinovým podílem je pro nás pouze začátek, rádi bychom se v budoucnu stali největším online prodejcem ekodrogerie a ekokosmetiky na českém trhu a našli nové způsoby, jak ekologicky šetrné výrobky dostat do co největšího počtu českých domácností,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Tomu by měla pomoci také ekologická osvěta, kterou se chce Košík v rámci sekce EkoKošík zabývat. Pomoci mají především týdenní „ekovýzvy", které umožní zákazníkům osvojit si každý týden několik dovedností, šetřící výrazným způsobem životní prostředí. Jednotlivé výrobce ekologických produktů a jejich filozofii pak Košík představí v rámci reportáží 'Košík v terénu'.

Chceme k problematice šetrné péče o domácnost hravou formou přitáhnout i zákazníky, pro které zatím toto téma nebylo na pořadu dne. A zároveň všem ukázat, že nakupování ekologicky šetrných výrobků samo o sobě nikdy nebude mít takový dopad, pokud nezačneme měnit také své chování,” zmiňuje Jeřábek. Představením jednotlivých dodavatelů a jejich pohledu na svět chceme zase ukázat, že za sekcí stojí inspirativní lidé s nasazením a chutí změnit dopady civilizace na životní prostředí.”

V tom chce jít příkladem i Košík. Pro podporu EkoKošíku se spojil s Nadací Partnerství, se kterou do konce roku vysadí nejméně stovku stromů a keřů na místech, kde výrazně prospějí k diverzitě krajiny. Právě Nadace Partnerství na podzim spouští kampaň Sázíme budoucnost, kdy chce postupně pomoci vysázet deset milionů stromů.

Kam dál? 

Nabídka ekodrogerie není první environmentálně zodpovědnou aktivitou Košík.cz. Online prodejce potravin umožnil v lednu tohoto roku objednávat ze 60 druhů sypkých surovin na váhu do recyklovaných sáčků.

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: