Královskou svatbu v režii T-Mobilu vidělo Na YouTube více než 19 421 042 lidí!

4. 5. 2011 | Kul
Netradiční ztvárnění svatby prince Williama a Kate Middleton chtělo zřejmě hodně odvahy, T-Mobilu se ale určitě vyplatilo zariskovat.

Virální video T-Mobilu, které bylo jakousi odvážnou předzvěstí královské svatby navázalo na taneční a pěvecké akce, které T-Mobile často ve svých reklamách používá. Video, na kterém svatebčané šokují hosty v kostele před obřadem perfektně secvičeným tanečním číslem vidělo od jeho uveřejnění 15. dubna 2011 dodnes 19 421 042 lidí, a to je údaj pouze za server YouTube (stav v době uveřejnění tohoto článku). Natáčení videa se konalo v chrámu sv. Bartoloměje v Londýně. Hlavními aktéry byli všichni hlavní představitelé královské rodiny i arcibiskup z Canterbury. Herci tancovali choreografii, kterou navrhl Louise Spence za doprovodu East 17 a jejich House Of Love. Takovéto ztvárnění svatby prince Williama a Kate Middleton pro anglické publikum chtělo zřejmě hodně odvahy, ale už teď je jisté, že se T-Mobilu vyplatilo zariskovat.

Pokud jste ještě video nezhlédli, klikněte zde.
 

Štítky dokumentu: Virální marketing YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: