LEGO vytvořilo 'nejnudnější místnost na světě'

19. 5. 2022 | Aneta Binerová
Holá místnost, stůl, židle, role papíru. Myslíte si, že se dítě v takovém prostředí bude nudit? Sociální experiment LEGO ukazuje, že jsou veškeré obavy liché.

 

Čtyři holé stěny, stůl a židle — to je celá výbava „nejnudnější místnosti na světě" vytvořené dánským výrobcem stavebnic LEGO. V rámci „sociálního experimentu” do ní přidali dítě a po nějaké chvíli… nikoliv kostky LEGO, ale úplně obyčejnou roli papíru. Bez nůžek, bez pastelek, prostě jen role papíru a dětská kreativita. 

Na to, co se stalo poté, se podívejte ve videu níže. 

Kampaň je dílem agentury Ketchum London, která ji zaštítila výzkumem nazvaným LEGO Play Well. Ten přišel na to, že „84 % dětí by si přálo mít více času na hraní". 

Výkonná ředitelka nadace LEGO, Anne-Birgitte Albrectsen, k tomu uvádí: 

„Chceme upozornit na to, že dětem schází čas na hraní, ale zároveň také zdůraznit, jak jednoduše to jde vyřešit. Hra i učení může nastat kdekoliv… Chceme světu připomenout nejen skutečnou hodnotu hry, ale také to, jak snadné může být vytvořit prostředí, které umožní hru a rozvoj klíčových dovedností, protože nám všem někdy dojde inspirace." 

Role papíru namísto jedné z nepřeberného množství stavebnic je pak použita, protože dle LEGO „hra může pocházet odkudkoli a z čehokoli". To je jistě pravda, ale poté, co rodiče budou uklízet druhý domeček z role papíru s trvanlivostí pár desítek minut, ještě rádi ukojí dětskou kreativitu osvědčenou stavebnicí. A LEGO s tím jistě počítá. Za nás je tak tato kampaň na podporu dětských her tzv. “well played”.

Ač jde o kampaň z britského trhu, LEGO ji plánuje využít globálně.

Zdroje: Campaign Live, The Drum

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: