LinkedIn do svých Stories přidává funkci swipe-up

14. 1. 2021 | Barbora Vičarová
Sociální síť pro profesionály se stále více začíná podobat Instagramu a rozšiřuje možnosti, které mají její uživatelé k dispozici. Nově do svých Stories, vedle textů nebo samolepek, přidává také funkci swipe-up dávající možnost svázat s Příběhem link.
„Můžete mít ty nejlepší taktiky na světě a peníze. Když budete mít špatně strategii, neuspějete.“ 1
  • Jak zlepšit efektivitu prodeje?
  • Jak komunikovat se zákazníky?
  • Jak vycházet vstříc klientům?
  • Jak zpracovat funkční strategii?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: Mark Ritson

Domněnka z loňského roku se potvrzuje a LinkedIn do svých Stories oficiálně přidává funkci swipe-up. Na svém Twitteru tuto novinku i s náhledy odhalil social media expert Matt Navarra. Ačkoliv je tato funkce momentálně dostupná pouze Stránkám a nebo Profilům s 5000+ sledujícími, dá se očekávat, že v budoucnu bude k dispozici všem.

Swipe-up, neboli potažení prstem směrem nahorů, umožňuje k Příběhu přidat jednoduchý odkaz na webovou stránku. Ačkoliv byl LinkedIn dosud spíše dinosaurem mezi ostatními platformami, vypadá to, že se nyní ve velkém chystá inovovat a inspiruje se u populárnějších kolegů. Kromě samotné funkce je totiž Instagramu velmi podobné i prostředí aplikace. Swipe-up mohou vybraní uživatelé přidat pomocí ikonky URL vpravo nahoře. Po vypublikování pak mohou přímo na jednotlivých Stories se swipe-upem vidět jeho dosah (i se seznamem uživatelů, kteří Stories viděli – stejně jako na Instagramu). 

Zajímavou inovací je pak seznam uživatelů, kteří swipe využili a reálně se tak proklikli na odkazovaný web. Takovou funkci Instagram nenabízí a může být zajímavým vhledem do toho, komu všemu vaše služby připadají zajímavé. Na základě jeho zájmu ho pak můžete třeba kontaktovat nebo s těmito seznamy dále pracovat.

Cílem této novinky je umožnit zejména Stránkám nebo velkým Profilům lehčím způsobem propagovat svůj byznys a odkazovat na web se svými službami nebo produkty. Logicky pak LinkedIn následuje trend Stories, který odkoukal z jiných platforem. Podle všeho se novinky bude snažit upřednostňovat zejména v mobilní aplikaci, kterou neustále inovuje. 

 

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.