LinkedIn pracuje na anketách, nové prezentaci hashtagů i úpravě fotografií

23. 4. 2020 | Milada Zemanová
LinkedIn připravuje řadu nových funkcí, které mají zjednodušit správu stránek a zvýšit jeho zajímavost pro uživatele. Měli bychom se dočkat tvorby anket, zajímavějšího sledování hashtagů i více úprav fotografií.

Marketéři by na LinkedInu již brzy mohli mít nové možnosti, jak interagovat se svými fanoušky. Jane Manchun Wong v rámci back-end části LinkedIn objevila hned několik funkcí, na kterých tato platforma pracuje.

Jednou z nich je tvorba anket. Ankety by měly být k dispozici klasicky při tvorbě příspěvků. Uživatelé budou moci napsat konkrétní otázku a přidat až 4 možné odpovědi, pro které budou lidé hlasovat.

Zdroj: Twitter Jane Manchun Wong

Při tvorbě ankety budete moci zvolit dobu, po kterou bude aktivní, a uveřejníte ji jako klasický příspěvek. Ankety by měly být k dispozici jak na počítači, tak na mobilních telefonech, a bude možné je vytvářet i ve Skupinách.

Ankety byly dostupné již dříve v rámci Skupin, nicméně v roce 2014 je LinkedIn zrušil. Nyní by se tedy měly navrátit a mohou být zajímavým zdrojem dat pro správce Stránek i Skupin.

Prozatím LinkedIn nevydal oficiální vyjádření, kdy a případně komu budou ankety k dispozici.

Nová prezentace hashtagů

Další z připravovaných novinek je věnována hashtagům.Konkrétně jejich prezentaci. Tato nová varianta by k vybranému hashtagu měla zobrazovat delší související konverzaci. Zmíněná forma prezentace by měla být k dispozici v rámci desktopu.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:
Podobné články: