LinkedIn přidává nové nástroje do Creator Mode, včetně přístupu k živému vysílání a newsletterům

14. 12. 2021 | Beáta Vaňková
LinkedIn chce podpořit autorskou aktivitu a tvůrcům pomoci lépe udržet spojení s publikem. Proto představil řadu novinek, mezi kterými je přístup k živému vysílání pro všechny uživatele a přístup k newsletterům, ke kterým odběratelé automaticky dostanou upozornění prostřednictvím notifikací.

LinkedIn rozšiřuje své funkce „Creator Mode" o přístup k LinkedIn Live a o novou možnost zasílání newsletterů, která tvůrcům lépe pomůže udržovat spojení s jejich publikem.

Nejprve k nástroji LinkedIn Live. Původně byl dostupný pouze členům Creator Mode, stránkám s více než 150 sledujícími nebo těm, kteří splňovali určitá kritéria. Nyní LinkedIn poskytuje přístup k této možnosti všem tvůrcům, kteří mají zapnutý Creator Mode. Nabízí jim tak další způsob, jak zvýšit engagement.

Uživatelé LinkedIn 20x častěji sdílejí video než jakýkoliv jiný typ příspěvku. Proto nyní budou moci všichni uživatelé vysílat svým sledujícím živá videa. LinkedIn uvádí, že Live videa zaznamenávají v průměru 7x více reakcí a 24x více komentářů než nativní videa vytvořená stejnými tvůrci.

LinkedIn také dává uživatelům Creator Mode přístup k newsletterům, který pomůže udržet kontakt s publikem.

„Kdykoli zveřejníte nový článek v newsletteru, vaši odběratelé jsou automaticky upozorněni prostřednictvím push, in-app a e-mailových notifikací, aby měli přehled o vašem nejnovějším obsahu," uvedl LinkedIn.

 

To by mohl být dobrý způsob, jak motivovat více tvůrců k tomu, aby udržovali pravidelnou rubriku o vybraných tématech, které uživatele zajímají.

„Chcete-li vytvořit newsletter, klikněte na tlačítko Napsat článek v horní části domovské stránky. Tím se dostanete do nástroje pro publikování. Pokud máte přístup, zobrazí se zde možnost Vytvořit newsletter. V současné době nepřijímáme jednorázové žádosti o přístup k autorským zpravodajům," uvedl LinkedIn ve svém článku.

Jediný způsob, jak získat přístup k této možnosti, která upozorní uživatele na nové příspěvky v aplikaci, je tedy prostřednictvím režimu Creator Mode, jenž se teprve plně zavádí. LinkedIn ho původně spustil již v březnu pro vybrané uživatele a od té doby přístup rozšiřuje. Zatím se k této možnosti nemohou přihlásit všichni uživatelé. Zda máte přístup, zjistíte prostřednictvím centra úprav v Creator Mode. Pokud ho máte, zobrazí se vám při návštěvě centra úprav sekce „Nástroje pro tvůrce”.

LinkedIn zlepšuje vyhledávání pro tvůrce. Se zapnutým režimem tvůrce máte nárok na to, abyste byli zobrazeni jako navrhovaný tvůrce ke sledování.

To by mohlo pomoci zlepšit pozici tvůrce na platformě, přičemž LinkedIn se snaží zvýraznit relevantní tvůrce na základě témat a aktivit pro zainteresované uživatele.

Stejně jako všechny sociální platformy se i LinkedIn snaží vytvořit další nástroje pro zvýraznění nejlepších tvůrců a větší přizpůsobení aplikace, aby mohli častěji publikovat a následně se jejich publikum vracelo pro jejich myšlenky a postřehy.

LinkedIn také spustil program Creator Accelerator Program v hodnotě 25 milionů dolarů, aby dále motivoval lídry k budování jejich pozice v aplikaci, zatímco jeho nástroje Creator Mode se nadále vyvíjejí a poskytují v tomto ohledu více příležitostí. Možná LinkedIn není tak efektní jako ostatní aplikace, ale zůstává přední platformou pro obchodní spojení a pro ty, kteří chtějí zlepšit svůj oborový profil. Tyto nové funkce pro ně mohou mít velkou hodnotu.

Zdroj: Social Media Today, LinkedIn

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: