Má vůbec smysl regulovat technologické giganty? I na to se pokusí odpovědět Internet Advertising Conference 2019

20. 3. 2019 | redakce
NA #IAC proběhne porovnání fungování Instagram a Facebook Stories, i návod k reaktivaci pasivní mailingové databáze. Dojde ale i na vyšší otázky. Michal Půr se pokusí zodpovědět, zdali a jak má smysl regulovat Google a Facebook. Zástupci Stream.cz nebo Mall.tv pro změnu promluví o tom, zdali se může videoobsah zaplatit jen z reklamy.

Pro účastníky konference budou připraveny tři sály pražského Cubex Centra. O své postřehy a zkušenosti se podělí více než třicet řečníků. Navštivte web konference, přečtěte si medailonky řečníků a seznamte se s tématy.  Program konference průběžně doplňujeme o nová jména.

Programatik v posledních letech rezonuje online světem. Podíváme se na něj hned z několika úhlů. Co to programatik vlastně je, jak na něj klienti nahlíží a co od něj očekávají, prozradí Roman Stolejda ze společnosti Impression Media.

Ukázky, jak efektivně využít všechny možnosti programatiku (zejména pro středně velké publishery), a také konkrétní data a statistiky z dílny Impression Media představí David Bauckmann.

Nad zápasem mezi lineární TV a programatikem se zamyslí Jiří Vítek z AdArows. Jaké nedostatky musí programatik odstranit a má vůbec šanci na výhru?

Jak prodávat na sociálních sítích a získat dlouhodobé spokojené klienty prozradí Roman Polák z ICT Hunter.



Momentka z minulého ročníku IAC. Zdoj: Internet Info

Vojtěch Lambert z LCG se rovněž zastaví u sociálních sítí. Porovnání fungování Instastories a Facebook Stories. Je vhodné tyto formáty kombinovat a jaké výsledky pak můžeme očekávat?

Aleš Hron z WMC|GREY ve své case study z prostředí FMCG představí, jak to vypadá, když je mobilní rozšířená realita srdcem sales kampaně.

Své zkušenosti se zvýšením efektivity e-mailingu zprostředkuje Lucie Zadák Pěnkavová z Clever Monitor. Popíše, jak se povedlo zvýšit open rate o 77 % a zvýšit tržby o 40 %. Jaroslav Šícha zase ukáže, jak se změnou přístupu k e-mailingu společnosti Elephant Orchestra podařilo reaktivovat 53 % neaktivní databáze.

Šéfredaktor Info.cz Michal Půr se zamyslí nad monopolními technologickými giganty. Má vůbec smysl se je pokoušet regulovat? Jaké jsou v tomto směru možnosti?

IAC19 nebude jen o přednáškách, ale také o debatách. Jedna z nich se bude točit okolo videoobsahu. Juraj Felix, obchodní ředitel Mall.tv, Igor Kalaš, ředitel obsahu Seznam.c,z a Jan Rozkošný, vedoucí projektu DVTV, budou mluvit nejen o jeho současnosti, ale také budoucnosti, respektive udržitelnosti, i o tom, zda lze videoobsah zaplatit pouze reklamou.

Další dvě velké debaty se budou týkat placeného obsahu médií a GDPR a reálných dopadů, které jeho téměř roční platnost přinesla.

Internet Advertising Conference toho během celého dne nabídne samozřejmě mnohem víc. Prohlubte své znalosti, seznamte se podrobně s novými trendy z online marketingu a rozšiřte své kontakty o nové kreativní osobnosti, se kterými se během konference setkáte.

Kdy: 11. dubna 2019
Kde: Cubex Centrum

Podívejte se na program akce a registrujte se.

Štítky dokumentu: E-Commerce Facebook Google Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.