Mall.cz vypravil PoLEOární Express, v kterém rozdával dárky Leoš Mareš

5. 12. 2017 | Petr Michl
Mall.cz opakuje úspěšný virální recept z minulého roku. Leoš Mareš tentokrát nerozdával dárky jako řidič Uberu, ale jako strojvedoucí speciálního vánočního LEO Expressu na trase Praha-Bohumín.



Mall.cz pokračuje ve spolupráci s  moderátorem Leošem Marešem a spolu s ním opět zapojuje do kampaně i své fanoušky. Mareš už loni rozdával dárky a plnil vánoční přání, nyní mu ta samá úloha připadla v rámci vánoční kampaně s mottem „Úsměvy nás sbližují“. Leoš Mareš se tentokrát vžil do role štědrého strojvedoucího ve vlaku Leo Express.

Nic netušící cestující na trase Praha-Bohumín nastoupili do speciálně vyzdobeného vlaku s vánočními motivy Mall.cz, kde je Leoš Mareš jako strojvedoucí postupně obdaroval vánočními dárky a mnohým tak splnil jejich vánoční přání.

„Vánoce jsou svátky plné radosti a překvapení, a to se promítlo i do vánoční kampaně, která je pro nás letos hodně osobní,“ dodává Jan Kufel, head of marketing communication. „Leoš celou akci opravdu prožíval a zvládl naprosto přirozeně vykouzlit tu pravou vánoční atmosféru a spontánně bavit čtyři hodiny nejen cestující, ale i členy našeho týmu.“


Na přípravě akce se podílel realizační tým 50 lidí z interního marketingového týmu a agentury Publishers zaměřené na video produkci, přeměna vlaku zabrala téměř 9 hodin. Leošovi se podařilo překvapit a obdarovat přes 120 cestujících dárky v celkové hodnotě přibližně půl milionu korun.

Stand-Up na Black Friday

Mall.cz již zapojil své fanoušky a zákazníky během nedávné Black Friday kampaně „Ceny k smíchu“. Lidé v ní měli na Facebooku za úkol vybírat produkty ze speciální nabídky, na něž následně stand-up komici spolu s marketingovým teamem Mall.cz v reálném čase vymýšleli vtipné krátké videoposty scénky. Ty pak byly zveřejněny jako odpovědi přímo ve vláknu na Mall.cz Facebooku. Celkem se během 12 hodin natočilo neuvěřitelných 60 scének a zároveň byli odměněni fanoušci, jejichž tip na spot byl realizován. Pro jejich zhlédnutí si musíte rozkliknout komentáře u následujícího FB videa.  

Virální videa oslovila přes půl milionu uživatelů, přičemž počet interakcí se vyšplhal na více jak 6 300. Na úspěch této kampaně nyní navazuje i vánoční video v Leo Express, které získalo během prvního dne již přes 300 tisíc zhlédnutí a nyní již má více než 2x tolik. Mall.cz letos do vánoční kampaně skutečně investoval, její součástí jsou TV spoty se sportovními celebritami a také vánoční píseň od Ewy Farne. Internetový obchod ale slibuje, že kampaň bude mít ještě velké sváteční finále.



Kam dál?



Připomeňte si loňskou kampaň Mall.cz v článku Leoš Mareš dělal pro Mall.cz taxikáře, který plnil vánoční přání.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: