Mallzee - módní policie v kapse

5. 12. 2013 | Irena Šovčíková
Nakupujete oblečení online? Přesně pro vás vytvořili ve Skotsku mobilní aplikaci se sociálním aspektem.

Taky občas nevíte, jestli si určitý kus do šatníku koupit nebo ne? Potřebujete rychle nové šaty a nechce se vám hodiny procházet webové stránky a do obchodu je to daleko? Tak to vám Mallzee udělá radost. Tedy, pokud máte mobil s iOS.

Mallzee je mobilní aplikace pro iPhone, která slibuje udělat z nakupování on-line zážitek. Princip fungování je vlastně jednoduchý. V aplikaci si vyberete přesně ty módní e-shopy, které se vám zamlouvají - Mallzee jich má momentálně přes 200. Mezi podporované značky patří třeba Asos nebo Urban Outfitters. V uživatelském rozhraní se pak vytvoří příspěvky s jednotlivými kousky, zadáte požadavky - ať už na typ oblečení, barvu nebo styl,a prohlížení může směle začít. Znáte-li seznamovací aplikaci Tinder, ovládací gesta vás nepřekvapí. Posun prstem do leva znamená zahodit, doprava - líbí se mi to. Podle uložených oděvů dokáže mechanismus navíc určit "váš styl" a s každým používáním být chytřejší a přesnější.

Konec špatného výběru?

Když se vám podaří najít tu správnou bundu, sukni nebo kalhoty, nemusí to nutně znamenat, že vám taky bude slušet, že? I na to má Mallzee řešení. Stačí se pomocí Facebook integrace spojit se svými přáteli a nechat je o vašem výběru hlasovat. CEO Mallzee, Cally Russell, vysvětluje: „Pokud vámi vybraná věc bude mít více palců dolů, jednoduše zablokujeme tlačítko pro nákup. Pořád své přátele můžete ale v komentářích přesvědčit pro změnu volby a pokud to bude remíza, můžete v klidu nakupit. Je to způsob jak si přestat kupovat oblečení, ve kterém vypadáte špatně."

Vybráno? Výborně, přímo přes aplikaci vše nakoupíte a můžete se těšit na nový přírůstek do šatníku. Rychle, jednoduše a se sociálním aspektem. Systém doporučení od přátel je podle Rusella hru měnící technologie, která má za cíl změnit způsob, jakým svět nakupuje.

Množství peněz utracených za oblečení online s každým rokem roste a roste. E-commerce boom zatím nevypadá, že by měl zpomalit. 78% všech nákupů oblečení navíc online pochází z mobilních zařízení (ve Velké Británii - pozn. red.). Věříme, že mobile commerce je budoucnost nakupování," uvedl Russell pro Marketing Journal.

Uživatelské rozhraní Mallzee

A jak je to s počtem stažení a plánem do budoucna? „Momentálně se jedná o tisíce stažení a číslo se každým dnem zvětšuje, rozhodně se posouváme správným směrem. V nejbližších měsících připravujeme aplikaci i pro iPady, což bude taky velká věc."

Zdroje: TechCrunch, Entrepreneurial Spark

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.