Mana redesignovala balení produktu. Spustila k tomu TV kampaň s animovanou 3D reklamou

27. 1. 2020 | redakce
Když máte silný interní tým, můžete dělat opičiny. Mana vytvořila na počest redesignu produktů in house další 3D animovanou reklamu s Cosmo Apem, který se ukáže v TV kampani na Primě.


Zdroj: Mana

Český výrobce potravinových doplňků Mana uvedl novou recepturu svého nejprodávanějšího produktu Origin a společně s tím sáhl k nejvýraznější změně designu od svého vzniku v roce 2014. Nový design firma představuje v televizní kampani zaměřené na novoroční předsevzetí. Reklama pochází z dílny interního 3D týmu Many, hlavní postavou je opět maskot značky, mluvící gorilí kosmonaut.

Kampaň představuje nový produkt v novém designovém obalu, především má ale akviziční charakter, cílí na prodeje v retailu a na zákazníky, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletnímu jídlu ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. „Novým spotem jsme jednak chtěli trochu pobavit naše stávající zákazníky, ale také ukázat v novém roce alternativu těm, kteří se třeba snaží cvičit, žít zdravě, ale kvůli svému časovému vytížení zbytečně hladoví, nebo naopak jí nezdravě. Lidí, kteří nemají čas si každý den přichystat několik plnohodnotných, vyvážených jídel, je mnoho. Ti všichni mohou z benefitů, které Mana přináší, profitovat,” říká brand manažerka Many Dita Pištěková.

Televizní spot představuje novou Manu, přesněji řečeno dosavadní produkt v prášku s novým složením pod označením Mark 6. Firma se snaží recepturu potraviny zdokonalovat a jednou ročně vydává novou verzi produktu. Letos se poprvé od svého vzniku rozhodla provést výraznější změnu designu obalu a zapojit jednoduché barevné proužky.



Nový design produktu Mana Mark 6. Zdroj: Mana

„Chtěli jsme, aby i v retailu bylo na první pohled patrné, že se jedná o nový produkt...”  říká spoluzakladatel startupu Grigory Vyatkin. Ten má v Maně od jejího vzniku na starosti vše, co reprezentuje značku na vizuální úrovni.


Pro srovnání: design staršího produktu Mana Mark 3. Zdroj: Mana

V pořadí čtvrtý 3D spot vytvořený in house

Nové video je již čtvrté, které vytvořil interní digitální tým Many. V prvních dvou týdnech od spuštění kampaně video shlédlo na Youtube a sociálních sítích více než sto tisíc fanoušků. Na tvorbě videa se podílel tým v čele s Vyatkinem. Hlavní tváří spotu je už tradičně maskot Cosmo Ape, který se zákazníky komunikuje v hravé formě. Ve všech videích se vždy snažíme zanést prvky humoru a nadsázky, které by měly, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,” říká Vyatkin.„Pouze dabing a sound design byl udělaný v externí spolupráci, jinak naše spoty od vytvoření konceptu až po postprodukci tvoříme interně. Máme zkušený designový tým, díky kterému můžeme věci a návrhy rychle upravovat a měnit. Je to efektivní a náklady jsou nižší, než kdybychom využili externí dodavatele.”

Nová kampaň odstartovala v nadlinkové komunikaci na kanálech FTV Prima na začátku ledna a poběží až do konce měsíce. Podporu má zajištěnou ve všech vyhledávačích, na sociálních sítích i v PR. Po skončení televizní kampaně firma spot více podpoří v onlinu. Český výrobce očekává díky kampani nárůst prodejů nejen na svém e-shopu mojemana.cz, ale také v retailu, kde v loňském roce se svými prášky a drinky překonal tisíc prodejních jednotek.

S gorilím maskotem se zákazníci mohou také setkat v podlinkové komunikaci na vizuálech v místě prodeje. Mana plánuje svého maskota letos více zapojit do offlinové komunikace. Stane se tváří eventů, road show a ochutnávkových akcí, které firma připravuje i vzhledem k chystanému uvedení své rostlinné alternativy k masu pod názvem ManaBurger.

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.